Followers

Tuesday, August 10, 2010

selamat datang RAMADHAN :)

salam all,


kite tangguh dulu n3 Penang & etc.... syukur al-hamdulillah kita berpeluang bertemu ramadhan lagi pada tahun ni :) insya-Allah kita akan berpuasa esok... jadi dikesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat menyambut ramadhan kepada semua kawan2... semoga amalan kita di terima oleh-NYA...


al-hamdulillah tahun ni kami akan pegang puasa bersama dgn mak tok maryam :) dia ada kt rumah kami...hihi syoknya...saya sudah meminta beliau buatkan ayam/ikan percik utk berbuka puasa pada hari pertama...wakakaka maapkan saya yg sgt teruja ini yeah.... kalau esok puasa malam ni mulalah solat terawih... syoknya....mesti meriah surau/masjid...... teruja bila tgk ramai org ke rumah Allah :) minta2 km berpeluang mengerjakan terawih juga :)..maryam dah besar rasanya dah tak ada apa2 masalah....







3 comments:

Anonymous said...

semayang teraweh kat surau rumah, senang sikit... lepas bukak posa, semayang maghrib, pastu tgk tv sat, pastu jalan pi surau semayang isyak dan teraweh..

pastu balek rumah, basoh kain plak... itu la dia...

☆ lieya latif ☆ said...

selamat berpuase tuk sue sekeluarga ......moga2 mendapat keberkatan sempena bulan mulia ini...

wah2 tak acik...ko import chef terhandal...aku nak gak....huhuu maaaaaaaaaaaaakkk!!!!!!!!!!!!~~~

mar!ahaf!z said...

weih, maryam leh solat dah kan :) mesti syok bawa dia teman gi terawih.. selamat berpuasa sue n family..
minta maaf seadanya.. semoga diberi kesenangan utk menjalankan ibadah..

Related Posts with Thumbnails