Followers

Wednesday, August 18, 2010

PERMATA untuk mata



dah dekat sebulan en abu beli Permata yang hilang Hijrah ni, saya baru berkesempatan menggunakannya sebanyak 2 kali, so masih tak ada apa2 perubahan pada mata saya... hehe sebenarnya takut sket pasal ubat titik kt mata tu ngeri rasanya...mcm kena perah ngan limau je ...nasib baik kejap je dlm 5 saat gitu...tp still takot....hahaha

ada kawan kata rabun silau dia dah kurang... syoknya, mana nak tau satu hari nanti tak payah pakai spek mata dah... saya tak bape nak suka pakai lens, dulu2 masa remaja dah puas hihi..la ni tak rajin dah nak cuci2 bagai...nak kena buka time blk ptg2... hurmm makin "muda" ni makin malas.... sabo je la haku nga diri sendiri nih!


* masih kurang sihat...16&17/08/2010 ----> mc


4 comments:

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

hahaha..tu lar makin "muda" ni malas lak..cubalah, kot2 lepas ni ok..
kak iena nak try yg resdung tu, tapi tak berkesempatan..huhuhu...

♥Azie♥ said...

aku ingat nak beli gak kat zam....ermmmm

azdi sharil said...

hehehehehehee,

budak permata dah keroje balek..

"saya tak bape nak suka palai lens"
---hehehe palai lens ye? ke pakai lens ni? hehehehehehehehe

hahahahaahaahaha

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wah, en abu siap belikan lagi...
aku pernah try guna sue...syok jer coz' cam ada tangan picit2 kat keliling mata kita tu...lega and segar jer rasa...tp tu ar...dia nyer ubat titis cam ada pedih sikit kan

Related Posts with Thumbnails