Followers

Saturday, August 14, 2010

pecah lagik !


salam all,

korang tgh buat apa tu? saya nak ngemas bilik....tensen mok cik tau...ni kali ke 2 tile bilik tido kami pecah..mula2 jadi masa pindah rumah ni tapi masa tu pemaju ganti lagi....ni lepas 6 thn, sah2 kena kuar duet sendiri....huhuhu nasib baik mok cik bijak muahaha suh ketuk tang yg pecah tu je..pastu buat ala2 karpet, cdgnya nak kaler itam, tp xde plak saiz 1 x1 kaki... pastu tile ni je la paling rasa best.... munge2 x mo lah... dah insap.... :P

ni pic masa blm siap, hari khamis dah settle suma....tp tak larat nak buat apa2....just lap2 sket2 je........ ni barulah nak vacum. nak mop, pastu sapu.. pastu mop lg sekali....habuk dahsyat sekali... pengsan habuk byk......

oh ya total suma sekali lantai ni ialah rm464.80 kurang dah bajet baju raya mok cik tau

tolonglah jgn pecah lg ye tile...sket camni pun mahal...buleh beli karpet tantek tau.....

oklah.... mok cik nak buat keja dah ni ....




5 comments:

♥Azie♥ said...

rajinnyer mak cik mengemas

Sham Ummi Echa said...

sian ko sue, x abis2 dgn masalah tiles pecah

Sham Ummi Echa said...

sian ko sue, x abis2 dgn masalah tiles pecah

~~ciklinn~~ said...

aduyaiii kesiannyer sue... apapun selamat mengemasa yer makcik

Hamzah Ian said...

wa.. cun jgk mozek tuh...

Related Posts with Thumbnails