Followers

Monday, August 23, 2010

maafkan saya ye kalau ada yg akan pedih perut ...ada gambo makanan lagik nih!



silap plak tadi set n3... hari ahad kuar dulu, wakakaka xpe2 nak gak cerita pasal makanan lagik.....oleh itu 

mari bercerita menu berbuka hari sabtu pulak ye...hihihi maaplah tayang makanan lagik... bukan apa sementara tggu waktu berbuka, ada byk masa kan? apa lg kuarkan kamera lah... 

hidangan utama hari itu ialah, mee goreng mamak, en abu yg request ye... belasah jek, tak cukup bahan, taukeh taugeh abeh plak kt kedai tu...tomato pun dah abeh, nasib kt umah ada sebijik, tak ada tomato x shedapppp

lauknya ialah ayam bbq goreng....

lawan plak ngan cili + kicap ni perah sket limau kasturi phehhhhhh...mee goreng tak boleh buat pedas...kang budak bertuah tu tak boleh nak makan sama, tak kuasa mama dia nak masak 2 kuali.....

pencuci mulut...hehe stoberi tu besarrrr... hihihi puas hati makan...maryamlah ni, ye ye suh beli, tp dia tak makan pun dia kata dia suka oren...pastu dia kata stoberi tu masam... mcm2 tau budak bertuah nih!

ok itu je saya nak cerita, just kongsi idea, mana tau korang dah kering idea nak memasak...bleh la cuba menu saya nih...hahaha saya mmg suka baca sapa2 buat n3 pasal makanan...bleh la saya masak gitu gak....  kalau tak dok jenuh pikir apa la aku nak masak hari ni....

4 comments:

Nandre The Legend said...

syoknya makan strawberry, macam org Arab la

♥Azie♥ said...

su mai ssepinggan mee goreng ituew

Liza Sakuri said...

uish...sodap gark kan mee goreng mamak buat berbuka..nak2 kalau yang lembap jer tu....

wei...aku kecur liur tengok strawberry tu wei...

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

Related Posts with Thumbnails