Followers

Thursday, August 26, 2010

hentam sajalah labu...


salam semua,

harap semuanya sihat2 belaka :) dan hepi sokmo....macamana dengan puasa korang? sukses lah hendaknya- Amin


tak ada apa nak diceritakan... kita tayang lauk berbuka pada hari selasa jelah eh...hehe stok lauk byk dlm peti ais, apa lg masak je la....  menu lbh kurang hari ahad... hehe cuma hari selasa tukar ke kari daging... kelentung kelentang 1 jam ++ siap suma masak..pastu tbungkang letih, penatkan memasak ni tp maybe pasal malas nak makan luar, masak gak...walaupun kdg2 hati ni ckp x mo masak...tp sampai rumah, tetaplah masak..hurmmm padahal klu ajak en abu makan kt luar dia tak kisah pun.... time sahur plak ada lebih kari tu buat makan ngan roti canai segera, sedap sggh ditekak ku....hihihi

so menu selasa ialah;

1.kari daging
2. sayur campur
3.ikan keli goreng
4. sambal belacan + ulam
5.popia goreng ( beli jek, saya x penah buat lg kuih2 ni)


8 comments:

Tie-Ibu wawanisolehah said...

tayang gambo makanan lagi..memang nak kena ni haha

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

kalau masak memang lebih puashatikan sue.. kadang2 tak tau nak makan apa menu kat luar tu.. jemu

Sham Ummi Echa said...

rajin ko masak sue. aku smpai umah dlm kul 6 x koser dah nk masak.. bli jer la.. weken kalo x kuar bru msk

♥Azie♥ said...

ikan keli goreng ker tue...sukernyer

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

tie - i'm sowi hahaha masak la klu terliur....

k.mimi - itulah kak,masak sendiri ni lain, goreng ikan + sayur pun dah sedap.. tp penat... x larat sggh rasanya....

sham- rajin tak rajinlah sham, aku ni paksa diri je...klu ikutkan ...x larat, tp nak jimat + tak tahu nak makan apa klu nak beli pun....

azie - yups ikan keli, nit suka yg garing2...

☆ lieya latif ☆ said...

mmg lazat menu ko sue...sume tu kombinasi yg best....mau bertambah2 mkn....

tapi mmg betul pun sue, kat opis rase mls nak masak, balik umah masak gak....lagi pun puas laa mkn masakan sendiri....

Nandre The Legend said...

banyaknya makanan dia...

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

Related Posts with Thumbnails