Followers

Wednesday, August 18, 2010

donut oh donut

maryam anak bertuah saya ni kadang-kadang suka minta makanan yang dia teringin nak makan dan kebiasaanya kalau dia minta dan kita tunaikan dia akan makan sungguh-sungguh... dan mengenangkan tabiat dia tu maka saya gagahkan diri buat donut dengan dia petang semalam...gigih hokeh dengan tgn yg tak bape nak baik lagi nih....

maryam cam biasa teruja dgn bahan2 nak bikin donut.... dia tukang buh telor, marjerin, susu tepung & etc. smgt sggh dia.....

saya mcm biasa buat donut yg ada lubang tgh2 tulah..pastu adalah segengam cam malas nak buat pasal dpt byk adunan tu...siap buleh kasi jiran depan rumah 6 ketul..hihi, bagi la maryam uli2 lagi lebihan donut tu... sekali ayah dia balik keja..mmg elok betol timing ayah dia ....

nampak muka ayah terus dia suh ayah dia basuh tgn bersih2, ajak buat donut... dua beranak ni kalau dah berkerjasama...hasilnya tentulah gempakkan.... lol lol lol

tak percaya...cuba tgk bwh ni....



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



ayah maryam ni memang tau...dia layan je anak dia ajak buat apa...tsk tsk tsk siap dia tolong gorengkan...


siapa sggp nak makan? kebersihan terjamin ye...tgn maryam sudah di sabun bersih2...insya-Allah... cuma disebabkan rupanya buat saya tak berapa nak sggp nak makan..wakakakaka


ada bentuk org, patrick, ular ( erk!), bola, bulan sabit, bintang seketul lg x tau bentuk apa...tak dpt dikenal pasti...hahahaha

smgt budah bertuah ni makan ptg smlm...hihihi byk gak dia makan...lepas tu sambung mkn nasi plak...

al-hamdulillah sgt seronok buat kerja ngan maryam walaupun kdg2 naik darah mama dia nih... geram tau kalau dia buat dekk jek...pastu sket2 sekarang ni nak majuk...haisshhh pastu apa yg tak boleh tu la dia nak buat... org nyapu dia pun nak nyapu...kalau kita kata jgn pijak lantai baru lepas mop time tu lah dia nak pijak..nak lompat2.... mencabar sggh... mulut dia pun skrg semakin petah.... asyik kenapa..kenapa...kenapa.... adoi byk soklan...kdg2 nak je ckp boleh diam tak...hahahaha tak patut betul kan...





4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh ...comel2 aku tgk bentuk2 donat tu sue.....kreatif cik abu ngan anak darenye......

~~ciklinn~~ said...

hihihihihih mcm2 ghuper ha makanan tu...

peter white said...

sedapnya makan donut tu... tapi memang takut la makan, sebab itu watak kartun spongebox..

nifalnin... said...

owhhh... serius aku x sanggup nak mkn donut hasil kejer buah hati ko dua org itu...

klu ko yg buat, aku sanggupppppppppppppppp je makan...

wakakakakak....

Related Posts with Thumbnails