Followers

Tuesday, August 10, 2010

cerita penang

2-5 ogos yg lepas saya dan kawan opis p seminar kebangsaan teknologi maklumat di perpustakaan di Penang. kami menginap di Bayview Hotel, Georgetown. Best gak hotel ni...hehehe

bilik yg km dok selama 4h 3mlm


lepas daftar masuk senin tu, saya n sulie terus kuar jalan-jalan cari makan... jumpa la restorant sup hameed...dlm 5min dr hotel...dekat jek... tak byk pilihan pun... saya amik ayam goreng, sayur kubis + campur semua kuah kari..owh mujurlah saya jenis senang nak mkn..asal nampak bersih on jek...hehehe makan tghari ni telah dibelanja oleh kwn saya masa di UiTM dulu... dia sudah menjadi librarian @ UUM....


malam tu km still p kedai ni gak..km lepak kt luar2 jek... pic ada dlm hp...lupa nak transfer...huhu saya mkn sup daging + roti dan roti telur.... sedappppppppppppppppp

mari mulakan cerita hari pertama seminar saya ...

ini adalah bfast sy sepanjang berada di hotel ni...saya sgt teruja dgn roti bakar...sgt feeling yeah.... kt umah x besh....hahaha hari2 saya mesti makan roti bakar 2 keping.... sedapppp.... erkk beserta sedikit kuih or apa jela yg ada... :P


peserta blh tahan lah dalam 100px... sowilah sepanjang saya di penang amatlah sikit pic yg di snap... penyakit M dah melanda semula....mahap ye...

si comot :P..ngantok woo sy tido x lena....tp ngantok sesi pagi je..ptg plak segar bugar..pasal nak bjalan ngan member2.... al-hamdulillah kt sana saya dpt ramai gak kwn baru dan berjumpa semula kawan lama...mmg seronok la...siap rancang nak pegi jalan mana....hehehe

ptg tu kawan2 baru saya ajak pegi bazaar kt jalan chowrasta ( kagum ngan diri sendiri pasal akhirnya pandai gak sebut jalan ni...sepanjang kt penang haram x ingat.....)

paling menarik hati dah tentulah ke bahagian buku2..nama keja librarykan..haruslah teruja melihat byk buku2 lama ni..mahal tu kalau nak beli utk buat koleksi...


byk tau kedai yg jual buku2 lama...saya temankan kawan drpd DBP cari buku utk library derang....

malam tu makan kt hotel je...bagusla UUM ni, depa bagi makan sampai makan malam...jimattt duhet ....hihihi

ok abeh cerita utk hari pertama dan hari ke dua :)

bersambung...








autopublish


2 comments:

nifalnin... said...

ohhh... ini la kot kedai buku2 lama yg kwn aku citer tu *wink.. wahhhh... hebat tu... bnyk nye buku...

mar!ahaf!z said...

apsal tak tepek gmbr dgn geng2 uitm ? bestnye workshop ni.. kalau dpt gi, sure leh havoc kan suasana :p

Related Posts with Thumbnails