Followers

Thursday, August 12, 2010

cerita disebalik tarikh hari ini.....12 Ogos 2010


salam semua,

hari ni 12hb ogos 2010... pagi tadi baru perasan, tarikh ini dtg lagi, sesak rasanya dada saya...sebak tak tertahan... dan saya menangis buat sekian kalinya...hati bagaikan disiat2...dihiris sembilu

hari ni adalah hari lahir abah saya :) kalau abah masih hidup hari ni genaplah beliau berusia 72 thn.... rindunya pada abah.... tiap2 tahun mesti belikan dia kek....abah mmg suka makan kek..apa perisa pun dia belasah :)... dan beli kfc pastu mesti kena belikan dia coslow kalau tak ada bleh merajuk dia...hihihi gemar betul dia

pastu tiap2 kali raya saya mesti semangat buat biskut raya...pasal abah peminat biskut raya... tak sedap pun dia makan....hihihi kadang2 sakit hati bila buat biskut raya awai pasalnya masa sahur dan berbuka puasa mesti abah makan...tak sempat tggu raya...selalunya saya ngan mak akan letak biskut raya yg x bapa lawa kt bahagian atas...biar abah abehkan dulu...untuk tetamu yang cantik2... kejamnya saya kan?

bila ingat2 semula sekarang rasa sedih.... pasal dah tak ada org yg nak makan biskut raya saya :( sejak abah tak ada, saya dah tak semangat buat biskut raya...sampaikan thn ni berazam tak mahu buat biskut....


saya sgt rindukan abah....rasa nak sgt peluk dia ....nak cium dia yg masyam tu....hehehe... saya ada video masa km p langkawi dl, abah belanja tiket AA...seronoknya masa tu.... tp tak sggp nak tgk...tak sggp nak dengar suara dia.... saya takut saya tak kuat.... saya takut saya menangis mcm budak kecil tak dapat gula2 ....


selamat hari lahir abah :) saya akan jaga mak elok2... abah boleh percayakan saya ...insya-Allah


al-fatihah buat abah....



7 comments:

FAM said...

al-fatihah utk abah sue.

Anonymous said...

alamak,

ini betui-betui punya syahdu nie, aku rasa hang pon ada sifat kejam jugak, tu yang hang letak kuih raya yang tak cun kat ateh...naya tu

cepat mintak maaf, baca yassin, buat tahlil arwah cepat..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

malam ni malam jumaat, bacaankan dan sedekahkan yaasin buat beliau.. al fatihah

Intanaziela said...

al-fatihah....

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

semoga rohnya di cucuri rahmat

ko jgn sedih2 sue....
rajin2 sedekahkan alfatihan dan bacakan yassin buat arwah sue..insya allah, arwah bahagia di sana berkat doa dari anak2....

alfatihah

mar!ahaf!z said...

sebak...

alfatihah for him..

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

Related Posts with Thumbnails