Followers

Friday, August 27, 2010

budak penyibukkkkkkkkkkkkk

godek2 folder terjumpa gambar ni, ni adalah peristiwa diawal ramadhan ...mak tok kan sambut puasa kt umah kami... so ptg2 dia akan ambil maryam dr taska...  mak tok ni jenis rajin masak... dia akan masak lauk dan buat kuih segala utk berbuka puasa...

anak dara ni plak mmg tgh rajin nak membantu... hehe bukan main seronokdia bila mak tok suh dia golek2 kan buah melaka ke dalam kelapa... masa mama & ayah blk dr keja dia buat dekkk je rupa2nya ada projek ngan mak tok dia.... patut la pun kan...hehehe

 aksi annur @ dapur...  
erkk kantoi kabinet dapo melekit2...hahahaha

 kalau berdua je ngan mama maybe susah sket, maleh haku nak melayan dia ..kite dah la nak cepatkan.... pastu annur akan ckp apa tau? "mama ni garanglah!" adusss ....... mama nak cepatlah sayang....





autopublish


4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh mmg rajin betul anak dare ko ni sue, aritu vakum umah...ni buat kuih buah melaka plak...ari tu donat.....mmg rajin!!~

Nandre The Legend said...

rajinnya budak kecik nie seumpama bidadari kehilangan sayap

♥Azie♥ said...

rajinnyer anak sapa nie..leh buat menatu nie

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

memang untung kalau ada anak dara.. senang sue nanti bila maryam dah besar.. maryam dah ada experience dari kecil

Related Posts with Thumbnails