Followers

Wednesday, August 25, 2010

apa yang penting kerjasama !

selamat pagi semua :)

ini adalah xtvt hari ahad...kol 1 tghari pun anak saya masih belum mandi...mak pak bz ngemas rumah, lagi 2 mggu nak raya tuh....hahaha ala tak kemas rumah pun takpe pasalnya bukan ada org nak dtg pun...takat family terdekat je pun.... tp takpe bukan ada apa keja nak buat so semua kena kerahan tenaga ...KEMAS RUMAH !!!

mama lipat kain yg mcm gunung kinabalu tu, kemas bilik, basuh baju, jemur baju....etc keja2 biasalah kan.... 

ayah n maryam  kena tolong.....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
sejak anak dara ni dah besar hihihi gelak jahat dulu, dia pun kena buat keja... tp dia suka je... siap berebut ngan ayah sapa nak vacum dulu..ala budak2 main lebih kan...semua tempat nak di sedutnya....

 kusyuk dia memvacum celah2 sofa :) hasilnya sukses! bersih ...bagus2 lepas ni senang keja mama...on kan suis, suh dia vacum 1 rumah....hahahahaha



autopublish

4 comments:

Puan Iza said...

Rajin anak dara ko sue...dah boleh harap dah....at last, umah bersih di vacum oleh maryam :-).

Haikal lak, kalo dgr bunyi vacum jer dia lari...hehehe...takut dgn bunyi yg kuat itu...apa laa....

☆ lieya latif ☆ said...

wah rajin anak dare ko sue....berebut org nak amik jadi menantu nie heheheeheh...

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

amboi sue, senang ada anak dara rajin ni.. dah besar sikit, dah boleh diharap mintak tolong..

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

Related Posts with Thumbnails