Followers

Friday, July 16, 2010

Vacuum Fried Jackfruit

healthy fruit snacks !

hehehe saya kalau p expo2 suka benar cari snacks cenggini...syokk wooo terutama yg nangka tu...wangi je bau dia tapi masalahnya bukan semua tempat ada jual snacks nih... cam yg saya beli ni kan...dia jual kt 2-3 buah kedai mesra petronas jek, snacks ni say abeli masa da expo kt gaint kota damansara ari tu... saya beli nangka + belimbing... sedap nyeh ! tapi kan susah benar nak dpt tsk tsk tsk...saya siap tanya mcm2 kt budak yg jual snacks ni ...hahaha dia kata tak cukup stok buah-buahan....pasaran ada....hurmm ni yg tetiba rasa nak buka ladang pokok nangka nih! hahaha tetiba jek...

mengikut bungkusan ini buah-buahan yg dikeringkang mengikut teknik vacuum fried ni tidak mengandungi

- colouring
-preservatives
-cholestrol

so insya-Allah selamatlah...means sapa2 yg nak berdiet cam haku, tapi tak kurus2 gak !...hehehe

saya bayangkan kalau durian depa buat camni....wuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu saya borong.....mesti sedapkan...




4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

mesti wangi jek kan sue....nangke ni mmg wangi jek...aku tak penah mkn plak yg dah dikeringkan punye style...mesti sedap....aku pun rajin beli, tapi tak syok, kat umah aku tu sume tak reti mkn, aku jugak laa yg tukang bedal huhuhuhu

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

mmg sedap arr sue...
tak silap aku, LENO ada jual kot sue...tp campur2 arr....susah nak dpt kan...tp sedap....ko try yg keladi, tu pun sedap

Tie-Ibu wawanisolehah said...

SUE KAT COSWAY ADA JUAL eh silap tulis huruf besar lak hehe...
kat cosway ada..ko gi lah cari...pasti tidak mengampakan...

Tie-Ibu wawanisolehah said...

SUE KAT COSWAY ADA JUAL eh silap tulis huruf besar lak hehe...
kat cosway ada..ko gi lah cari...pasti tidak mengampakan...

Related Posts with Thumbnails