Followers

Wednesday, July 14, 2010

tolong buat perangai senonoh sket boleh tak?

maryam lately suka benar ambik gambar sendiri baguskan? ada la modal mak dia nak tulis kt belog
sekali dia snap mau 10 keping muka dia yg penuh satu skrin kamera! hahaha mcm2 aksi, gigi berkarat pun ada.. T_T' tsk tsk tsk..tak sggp nak tgk terus delete... :P

pic yg bawah ni antara yg senonoh sket drpd beliau... hehehe boleh la, tgn dia dah semakin memanjang tu yg boleh ambil gambar muka sendiri tu...

"to adik, mama harap adik cepat2 pandai membaca dan menulis, nanti bila2 free boleh tulun hapdet belog mama....heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"

bulu mata yg semakin melentiks...


kasut serta tudung mama yg dikatakan hak dia ye....


ni lg satu perangai tak bape nak senonoh drpd cik seri maryam

suka benar main2 ngan tudung mama dia...pakai sampai bape lapis tah...suka kata tudung mama tu dia punya rambut..sipa suh ikat tu yg paling tak boleh blah....rosak la tudung mama nak oii....

maryam semakin membesar...saya sgt seronok, ada teman nak tolong jemur baju, ada teman nak buat kek, teman bersembang bila tgk tv tp paling tak boleh tahan kalau dia ada 10 soklan utk satu babak yg dia tak puas hati, letih nak menjawabnya or bila dalam keta otw ke mana-mana, teman nak menyanyi..hehehe.... tp byk time gak kami bergaduh..maryam mmg suka kacau mama...dia saje nak mama marah2 dia..hehehe pastu dia gelak2 notti...sabo je la haku...tp saya still rindukan zaman dia kecik2....zaman baru pandai berjalan, baru pandai bercakap....indahnyalah...

mama & ayah sayang adik satu dunia :) semoga Allah sentiasa melindungi adik di dalam jaga dan lena...Amin


autopublish



3 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

mmg seronok anak dah besar camni kan sue, dah mcm kawan ....lagi2 time borak....mmg syok.....time memasak pun syok...walaupun tolong nye main2 jek tapi seronok saat tuh...

abis laa maryam dok melaram ngan kasut n tudung ko tu.....

hisham mustapha said...

hahahaha, maryam dan lawak segambut dia.

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Agaknya tgk ko dok berblog je tu yg dia ambik pic sendiri kot sue... nanti beso sket blh la suh ambik pic ko dgn en abu kan senang hehe

Related Posts with Thumbnails