Followers

Friday, July 16, 2010

siapa yang mahu tudung FREE? sila...


join contest ini yeak!

Mr. Hafiz telah menTAG saya ! tajuknya ialah contest tudung kesayanganku drpd Aleeya - selamat berkenalan ! :)

so saya pun kenalah masuk pasal saya telah di TAG tapi saya suka je..mana nak tau kot2 ada rejeki dpt tudung free...hek hek hek...Amin :)

ini dia tudung kesayangan saya...nak tahu kenapa saya kata tudung kesayangan? sebabnya tudung ini antara tudung terawal saya beli....walaupun murah tp sgt selesa bila memakainya.... warna pink yg lembut... sebelum ni saya tak ada keberanian nak pakai tudung pesen camni...rasa cam tak sesuai ngan muka...rupanya baru saya tahu tudung ni ada saiz, ada jenis2 awning ...sejak drpd itu saya mmg beli tudung2 jenis camni utk di pakai... kalau menang hadiah yg di tawarkan ialah tudung ARIANI syoknya kalau menang nanti buleh dpt selai ARIANI......


maka dgn ini saya pun nak TAG kawan2 lain gak supaya join contest tudung kesayanganku supaya kawan2 saya juga berpeluang menang tudung ARIANI gak! insan2 yg terpilih ni saya nampak mmg suka pakai tudung jenis camni gak..hehehe so mereka ialah

1. Azie
2. Zana
3. Anje

autopublish





3 comments:

Aleeya said...

tq joinnnn contest ni yer...))

mesti byk koleksi tudung gitu kan..lagi satu tudung camni senang nak pakai jimat masa :))

jgn lupa tunggu keputusan tau hehehe*wink

♥Azie♥ said...

OH TAG..TAG...NNT AKU BUAT YER

☆ lieya latif ☆ said...

good luck.....moga ade rezeki sue menang kali nie...amin..

Related Posts with Thumbnails