Followers

Tuesday, July 20, 2010

senteng plak dah!


sabtu tu kan mama maryam bz meLEMANG... jadi ayah maryam dgn rela hati bawa maryam ke kedai gunting rambut utk gunting rambut dia dan anak dara beliau itu.... sebelum derang pegi saya dok pesan kt en abu..ckp ngan cina tu potong sket je repair je rambut balabie maryam ni.... pot pet pot pet... biasalah kan..risau wei kang terburuk plak rambut anak kan....

sekali kan betul kata hati ku....cer tgk rambut depan maryam....SENTENG hokeh..iskh iskhhh hangin je tgk.....cam muka budak "baik" sgt...eeee nasib baik raya lambat lagik.....iskh iskh terus en abu ckp, klu nak raya nanti biar dia je yg repair rambut anak....seriau tgk SENTENG gini....tp kan dgn rambut camni nampak maryam segar & lincah..haha apa2 jelah....


autopublish



5 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

tu la sue, kdg2 anta kedai pun risau kan....takut depa ptg salah....tak kene ngan kehendak kite...

tapi ko jgn risau, kejap jek panjang rambut maryam ni, ko leh alter balik nanti....

Seri Nuang Shah Alam said...

baru la ranggi rambot itu macham.

Sham Ummi Echa said...

xpe sue..rmbut bdk biasanya cpt pnjang.. 2-3 minggu nnt ok la tu

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

he he he....ok ler tu sue
takde ler senteng sangat pun....at least maryam tak rimas udah ler...raya nanti sure panjang sikit...pastu kasi en abu yg alter yerk....

aku kasi cantas sendiri jer rambut anak dara tu...depan jer pun....

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

teringat dulu pernah terpotong rambut balqis sampai senteng...hu...hu...

Related Posts with Thumbnails