Followers

Monday, July 26, 2010

saya perlukan panadol.....



tuan rumah sgt2 penat, sakit kaki + sakit kepala rasa cam nak cabut sebelah kepala..berdenyut2.... dr pg td dok ke hulu ke hilir dlm opis sajok...rasanya dah 2-3km kot berjalan *erkk lbh kuranglah byk benda nak di belogkan...tp tak sempat la, jap lg nak tlg cik puan hasniza set up utk bengkel yg akan blangsung selasa-khamis plak....hurmmm paling nak sgt cerita pasal gigi maryam...hek hek hek... mahal sggh eh kinik gigi kt sini...tampal gigi pun rm100+++...tsk tsk tsk..... demi mu anak....rm200 pun mama + ayah bayarkan...janji anak sihat :)




5 comments:

mohandas karamchan ghandhi said...

hebat la kak suhana nie.. seorang pekerja yang berdedikasi dan penoh rasa tanggungjawab membantu rakan-rakan seperjuangan haha

Aleeya said...

tol tu janji anak sht..tak kisah la nak labur bape byk duit pun kan..;))

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

busy nyer ko sue....
nanti abis sumer kerja2 tu...ko minta cuti ler sue...rehat bebyk...

Cik Nurul said...

fuhhh buzy betul kak sue ni hehehehe...demi anak rm1000 pun sanggupkan..

mar!ahaf!z said...

takpe sue, anak pompuan.. kene melabur sket.. hehehhe

Related Posts with Thumbnails