Followers

Thursday, July 22, 2010

sampai eh hati awak


adoi la camnelah boleh kuar budak shah alam suhana meninggal plak dah ni sampai hati yg menggoogle tu... hahaha kalau takat petua buasir tu mmg ada sokmo, kilang coklat, tadika muhajirin ataupun durian hutan mmg kuar tiap2 mggu klu tgk kt nuffnang ...tapi kali ni mmg rasa nak tergolek akibat gelak cam org gilakbila tetiba kuar budak shah alam suhana meninggal aiks...tang budak shah alam + nama tu mmg betul dah... tapi tang meninggal tu.... terus ala-ala sentap hokeh.... lol lol lol

mcm2kan..lawak2....



3 comments:

makcikrehan said...

idup suhana! muahahahha

syed ali said...

jangan pecaya itu semua pembohongan..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

adoi ler...
kalau tengok analitycal nie sue...mmg bukan2 jer.....

Related Posts with Thumbnails