Followers

Tuesday, July 13, 2010

cerita hari ahad saya

salam semua,

hari ni saya nak bercerita tentang conference yg telah berlansung di PWTC pada 11 julai 2010, kami semua mulakan tugas di PWTC antara pukul 6.00-6.30 pagi pada hari ahad itu :) sampailah ke pukul 7.30mlm ( sayalah tu) ada yg blk lg lewat....

Al-hamdulillah Conference on GAZA
Breaking The Siege : In the Spirit of Rachel Corrie & Mavi Marmara
berjalan dengan lancarnya, cuma rasanya agak terkilan sket la...pasal ramai rakyat M'sia tak dtg memberi sokongan terhadap event ni....pada pendapat saya rakyat M'sia masih kurang kesedaran mengenai Menjenayahkan Jenayah Perang ni.... yg hadir pun tak sampai 1000 org kalau korang tgk klip yg derang siarkan mesti sedih paling busuk pun sebak..tp tak taulah kalau ada org yg begitu keras hatinya, langsung tak tersentuhkan..... menitik airmata tgk kekejaman yg perlaku kepada penduduk Gaza...andai kata kita di tempat mereka? macamana? Ya Allah mmg kesian sgt....semuanya disekat....

moga-moga lepas ni rakyat Malaysia mendapat kesedaran dan marilah sama2lah menyokong conference2 yg akan Perdana Global Peace Organisation (insya-Allah) buat, kita tunjukkan smgt membantu sesama manusia ! kita tolong mana yg kita boleh buat...tak semestinya kita ke sana kan? * erkkk rasa cam wakil rakyat bebas plak

oklah...jom layan gambar.... byk sgt gambar yg ada...saya letak sket2 je la....hehe lembabs la berok nih....

mula2 tuan tanah nak tayang gambar sendiri yg perasan cantik kurus nih.... lawa tak t-shirt km? mahal ni..nak tahu kenapa mahal? sebab km semua dpt t-shirt ni free....hehehe sebab itu mahal... setuju tak? kalau nak beli pun boleh rm30 selai


antara VVIP's yg hadir, kali ni saya tak dapat nak ambik gambar dekat2 ngan VVIP's pasal tetiba mood nak bergamabr tu tak berapa nak ada..hehe setakat berdiri tepi2 tu je la..... so nampak la DSRM tu lalu betul2 tepi saya.... jadilah.... saya fokus tang kasut dia je...lawa eeeeeee

besday TDM 10/07 TDSH 12/07 so pada 11/07 tu PGPO buat suprise utk TDM + TSDH kalau tak silap PWTC sponsor pulut kuning utk depa......sonok tau nyanyi sama2...moga Allah panjangkan usia TDM + TDSH....amin


gambar2 tetamu yg lain malas nak tepek....heeeeeeeeeeeeeeee


*sampai tertido2 pasal kepenatan :P ok saya tipu jek ...hehehe masa ni dah siap semua, saya tgh tggu en abu + maryam dtg amik.... nanti saya tepek apa yg maryam dpt ( upah la konon) pasal mama dia keja am-pm ahad tu....bertuah punya budak......


setelah tipu2 tido..km buat keja gilak ambik gambar mcm2 aksi...hahaha
amacam? heeeeeeeeeeeeee

The A- Team The T-Team!


sekian, daripada saya...nanti sambung lagi....sangap dah ni..hehehe




2 comments:

makcikrehan said...

cun Tee tu. ingat nk pow selai... tp kompom tadak size haku kan! huwaaa... tak jadilah nk pow.

☆ lieya latif ☆ said...

umang aiii besar pulut kuning tuh....puas mkn tu sue heheeheh

seronok tgk event camne....besar-besar n happening!

Related Posts with Thumbnails