Followers

Monday, July 19, 2010

ni baru betul-betul sibuk!


salam to all,

nak beritahu ni bahawasanya tuan rumah sgt2 bz...belog akan dihapdet time rehat nanti, itu pun kalau tuan rumah tak keluar p beli makanan tghari nih...kalau keluar mau malam kang baru edit n3 yg tkandung dlm draft..hahaha mcm la ramai yg baca diari saya nih kan....sila doakan target saya untuk siapkan kerja utk hari ini tercapai :) supaya bolehlah saya berpoya-poya dan kemudian boleh meronda-ronda belog korang pulak serta meninggalkan sepatah dua kata buat korang...hehehehe.....matilah, bos saya baca belog saya tau.... ok babai....


3 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

nampaknye kite serupa sue....takde entry yg betul2 entry ari ni hihihi...ko kire okey sebab busy, aku lak sebab getiks mls nak karang ayat heheheeheheh

Aleeya said...

hehehe takpe2 ..take ur time :p

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

adoi ler sue...aku plak...mmg sekarang update blog dari rumah jer..office line tenet kena block.....

Related Posts with Thumbnails