Followers

Friday, July 30, 2010

pindaan pada tajuk :mama pun nak makan gula-gula gak


hehe..saya dah try fibre full candy ni dekat 2 minggu dah....so far ok, kalau ikut cara yg betul perut akan cepat kenyang.... makan sket je dah rasa full..... berat saya? belum timbang lagik...nanti akan di war war kan kalau betul2 berjaya...kalau saya senyap tu maknanya hampeh la tu...wakakakaka.... masa saya puasa ganti ari tu saya amik gak gula-gula ni masa bersahur... al-hamdulillah perut ok... bergelek kejap jek time pagi2 tu...hek hek hek lepas tu sampai ptg diam je....ok la kot kan? saya beli fibre full candy ni kat cosway ...





4 comments:

♥Azie♥ said...

su ada warehouse sale kat depan segi kolej kD

☆ lieya latif ☆ said...

wah mcm bestjek gule2 ni sue.....jarang dengar gule2 leh kenyangni...aku pun rase cam nak cube...aku lately ni takde dah diet2...mkn jek koooo.....takut pun ade......puase nanti laa leh turun balik gamaknye huhuhuhu

Raptor 7 said...

agak2 kalo nak makan yg lagi sedap try faber castell... memang best siot! hahahha

watie said...

lum pernah try :)

Related Posts with Thumbnails