Followers

Thursday, July 01, 2010

"kasut mama cantik, kat mana mama beli ? adik nak gak... "

maryam jarang tgk mama dia pakai kasut keja...selalu kasut tggl kt opis or dlm keta yg dia dok nampak selipar buruk mama dia jek...lol lol lol... smlm kelam-kabut sgt sampai lupa nak tukar kasut... belasah je la kan... masa amik maryam dia dah pandang smcm...tetiba baik hati sgt... dlm keta lg dok bising ckp kasut cantiklah, itulah inilah...

pastu nak naik tgga umah maryam dgn baik hati tlg angkatkan kain baju kurung mama dia...konon2 takut mama jatuh pakai kasut tggi padahal 1 inchi je pun...hehehe mama tau adik buat baik pasal nak pakai kasut mama kan? hehehe klakar la adik ni...

hahaha betul pun tekaan mama
msk je rumah terus dia main kasut keja mama...padahal x la lawa mana pun...
pasal dia tak pernah tgk tu je....

siap suh amik gambar dia tu...lawak betul... hurmm camtulah kalau dah pompuan, semulajadi je dia punya perangai nak melawa...


dah puas main kasut keja mama, dia bantai main tudung mama plak...anak oh anak! camne mama tak teringatkan dia setiap masa? i miss you adik !





6 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

he he he..comel sungguh..siap ampu2 bodek2 mama dia semata nak main kasut yerk....alahai, maryam nie mulut manis kan sue.....hati baik...

anak pompuan sue...

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

pandai bergaya anak dara ni...mesti suka melaram barang2 mama nyer kan

Sham Ummi Echa said...

mmg maryam ni suka melawa kan..
bdk2 mmg pantang tgk kasut tumit tinggi nih kan.. mesti dia tingin nk pakai sama

☆ lieya latif ☆ said...

budak2 gegirl mmg mcm tu...kasut kite gak die nak main....tudung jgn ckp.....mmg cepat jek nak sarung kalo kite bukak...lagi satu, henbeg kite.....pantang lepa, siap laa die amik n berangan2 melaram heehehheh

makcikrehan said...

dalam gambau ni nampak cam besau benau kasut mak maryam ni...hahahaha

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

Related Posts with Thumbnails