Followers

Tuesday, July 27, 2010

empat hari pun nak kecoh arrr + saya yg masih sibuks

hehehe sabtu lepas km ke KLIA p jemput "member kamceng" maryam :) mama jadi drebar, mak tok+acu+ maryam penumpang ramai org tp semuanya senyap, drebar ngantok ya amat maryam sgt behave dlm keta, siap tido lg..... aman sket mama nak memandu..kalo x asyik gadoh ngan acu dia jek...mak tok plak baca novel...acu dgr mp3...mama layan jalanraya :P

* smgt nak menjemput apak dia...


elok msk parking KLIA, maryam buka mata...terus bgn je dia...gudgirl nih..selalu bgn tido ada hok hek dia....ni tak sabar2 tanya mana ayah dia.... al-hamdulillah km sampai, ayah pun dah selamat landing....


sementara tggu ayah amik brg suma, bw maryam lepak kfc...makan2 sambil main2 dulu....

budak ni bukan main lg nampak member kamceng dia....hehe ayahhhhhhhhh dua2 ni muka mcm setaun x jumpa....

peluk cium dulu...... busyuk la ayah tu.... sampai ati ayah..maryam ayah kish mama ayah x kapok pun....huhuhu

drpd KLIA km ke Alamanda...jumpa de&family ...lepak2 jap...nak sopink xde mood ...makan2 then suma blah...sebelum blk umah km pusing2 Taipan mencari klinik gigi...nampak gigi maryam elok je kan...rupa2nya geraham dia lubang....patutla dok kata sakit..... next n3 saya cerita pasal gigi maryam eh...





6 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

rindu bebenar ler ngan ayah dia tu......

☆ lieya latif ☆ said...

adoihai sue, comel anak dare ko berspek..semangat nak jemput ayahnye tu...mau nampak cantik di mate ayah...auwww...abis la ko turun takhta heheeheheh.....

seronok laa maryam...lepas rindu dendam kesumat kat ayahye....ehem2 maknye dah lepas rindu dendam kesumat blum ahaks!~

KV said...

hensem maryam berspek itam. hehe

mar!ahaf!z said...

maryam dpt souvenir apa? mama?

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

heheh ayah tu malu nak kapok omak depan orang ramai.. balik rumah kang, siap la kena kapok puas2 .. hahahah

watie said...

hehehe saya kalu sehari dah kecoh kikiki.. sokong komen cik puan mimi hihihi

Related Posts with Thumbnails