Followers

Tuesday, July 06, 2010

bolehkah saya nak berkenalan pada yg perihatin dgn xtvt saya?




hehehe, saya tak marah..cuma nak berkenalan dgn yg komen pada n3 sebelum ini jek, saya dah padam n3 itu, bukan tak boleh terima kenyataan or teguran cuma rasa cam bersalah jek....... boleh kita berkenalan? saya suka awak tegur perbuatan saya tapi kenapa nak guna tanpa nama? napa tak guna nama sendiri macam kawan saya yg ada gak tegur saya? no no no tak manis okeh... marilah kita bersahabat, tak salah ingat-mengingati, bukannya saya nak p marah awak pun...ke awak ni mmg kawan2 saya tapi segan nak buat teguran secara terbuka? sapa2 yang terasa atau tahu apa yang saya maksudkan sila ngaku cepat! kecik ati saya tau, main sorok2 pulak......hehe peace!




2 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...
This comment has been removed by the author.
☆ lieya latif ☆ said...

ish ish..nape ni sue...cenggini laa dunie berblogging kan...ade yg senang...ade yg tak senang care kite.....sabar k...

Related Posts with Thumbnails