Followers

Thursday, July 22, 2010

ayah yg jauh dimata dekat dihati

ni dia mama tepekkan wajah kesayangan ayah
hahahaha kalau bergayut ngan ayah, dia ni dah macam org bercinta...siap ejek-mengejek, merajuk, paling tak tahan siap menyanyi lagu salem lagi utk ayah dia....hai anak bertuah :) lagilah ayah rindukan awak....

kalau ayah nak tahu anak ayah ni rajin, kalau suruh buat apa2 keja laju je dia buat...pasalnya kalau malas tak boleh stay kt umah ngan mak tok, kena p taska lepas blk dr tadika.... dia ni sejak ada mak tok tak mo dok kt taska, suka nak dok kt umah ngan mak tok..yelah boleh manja2...boleh makan bersuap...hahaha taulah kan anak ayah tu...makan tak mo sendiri mesti nak org suapkan...iskhhh oklah nanti mama hapdet lain pasal anak bertuah ni kalau ada masa....




ayah maryam p o/station @ tawau. insya-Allah ayah maryam akan balik sini sabtu ni....nanti mama akan bawa maryam dan mak tok ke KLIA utk jemput ayah.... boleh la tgk "apal terbang" hehehe ...



autopublish



2 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

alah ciannyer....so maknenye due beranak ni tgh rindukan ayahnye la ni yeak...wah2...menghitung ari laa ni sue yeak...cepat laa sabtu kan heheheeh

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

ala ciannyer maryam...sue nak tanya kat mana beli rumah yang kat dalam gambo tu tantek la nak carik kan untuk balqis...

Related Posts with Thumbnails