Followers

Wednesday, July 21, 2010

annur berlatih menari untuk konsert di taska

lawak plak tgk maryam menari poco-poco utk konsert taska dia.....hahaha sebenarnya saya tak tau pun dia menari poco-poco pasal saya tak pernah tgk pun tarian tu camne... cikgu dia beritahu masa nak ambil dia blk dr taska... konsert akan diadakan pada 06/08/2010 , insya-Allah. taska maryam nak buat makan2-sembang2-kat-kedai-makan(seafood kot)-sambil-tu-anak2-buat-konsert hehehehe tapi yg musykil tu depa suma dpt baju kurung... camne nak poco-poco ngan baju kurung? bleh ke? belasah jela... eh rasanya ada nyanyi lagu nasyid gak arr... nanti bleh buat video...

ewahhh..

siap pusing2 tu...


konon2 pegang selendanglah tu..

dah siap :)




autopublish



3 comments:

Aleeya said...

amboi2 annur..cam wat tarian ballet je tuh...pandai eyh nari, ske eyh..ley la ajar anak auntie nnt hehehe

liwaniel said...

mesti comel maryam menari tu nanti

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah pandainyer anak dara ni menari ye...sue baju maryam tu sama cam balqis punyer la...sebijik gitu

Related Posts with Thumbnails