Followers

Friday, June 25, 2010

siapa bijak silalah teka !

ingat tak ENTRI ini? masa tu tah apa2 je kan maryam lukis... tp mama dia tetap vangga tahap gaban...hek hek hek

mggu ni kan ayah dia tak ada... so dia byk masa lapang, yelah tak ada teman nak bergaduh.... mula2 maryam ajak main2 ambil order, cam biasa dia tokei kedai...mama kena la order nak makan apa....

tup2 pastu dia suh dok diam...mula dah dia nak lukis muka mama, mama dia buat dek je la sambil tgk tibi... alih2 dgr dia ckp, "mama nak kamera, nak amik gambar" rupa2nya dia ambil gambar lukisan dia... tu pic yg atas tu dia snap sendiri....

oklah...ada dah rupa org cuma tang badan tu kena tggu dia pandai dululah..tak payah la susah2 nak ngajar dia...tak didengarin.... dok diam2 sudah :P

la ni dia asyik mengeja..tp cam biasa suka-hati-dia-saje !
ada ka patut A.Y.A = SAYA ...lol lol lol

sapa pandai kalau maryam eja ni apa ke bendanya K.U.R.I = ???





autopublish

7 comments:

Mama Safiyyah said...

crayon kot? :-)

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

mama safiyyah - tetttt salah, teka lagik

Jasfyra said...

curi?kari

Raptor 7 said...

sotong kurita...

yong ibu chem said...

weh,chem pun suka main amik2 order kadai makan! hahahhaa nape ek?? jenuh kekadang nak layannnn. hehehe

♥Azie♥ said...

mmmm clever gurl

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

ape tu ek...macam budak pompan pun ada gak...maryam lukis gambo kartun ke

Related Posts with Thumbnails