Followers

Monday, June 21, 2010

satu sesi 7 biji - - - - - - - - - - - - -> pengsan


7 biji sekali makan kali dgn 3 kali = 21 biji sehari saya kena telan ubat? tsk tsk tsk

tadi saya p klinik ...

seksanya................... minta2 kali ni baik la betul2....saya tak mahu ketiak saya di operate!
rasa cam pening2 dah byk sgt makan ubat...jadi saya telah buat keputusan bahawa kalau saya tak sakit saya tak akan amik ubat tahan sakit itu yg lain2 tu harus amik terutama antibiotik itukan..... dah la en abu x de mggu ni.... makin bengkak tgn saya nak dukung cik puan kecik tu tiap2 pagi....huhuhuhu.............



5 comments:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

semoga segala urusan dipermudahkan...& dijauhi dari penyakit...banayknyer ubat tu su...nak tercekik menelannyer...hope cepat sembuh k sue

♥Azie♥ said...

sue..aku doakan moga ko cepat sembuh

yong ibu chem said...

byk tul ubat. nape dgn ketiak ko weh???

moga ko cepat sembuh tau.

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

byknyer sue....kalau aku...tak tertelan sue...mmg sure aku skip jer ubat2 tu...tp orang kata, kalau nak baik...kena ler ikut nasihat doc ye tak....he eheh...

☆ lieya latif ☆ said...

ko sakit ape ni sue...adoi..risau lak aku...takpe la sue, mkn jek ubat ikut time okey...moga ko cepat sembuh....

Related Posts with Thumbnails