Followers

Wednesday, June 16, 2010

raksaksa hijau


biar lambat asal tengok gak! hahaha last kami bawa maryam tgk wayang cerita Upin & Ipin... minah ni ok je tapi dia macam x selesa la...kesian plak...dah la bunyik yg keluar kuat giler.... kalau ikutkan mama + ayah maryam mmg tiap2 mggu nak tgk wayang...tapi x sampai hati plak nak bawa ...dan lagi tak sampai hati nak tgglkan dia walaupun anak saya sebenarnya tak kisah...dia lg suka dok kt taska, hari2 x mo blk umah...siap tanya nape mama blk awal....huhuhu mama dia yg emo terlebih..hek hek hek anak seulas tu jek mestilah kan.....


tiket dah beli pada hari sabtu...wayang mula kol 1.30ptg.. masa ni br kol 12 ++ lepak2 je la sambil kasi ikan makan....sambil makan roti, pagi tu km dah bfast ngan nasi lemak...still kenyang


masa ni maryam sgt teruja..... asyik tanya bila nak tgk wayang.... pastu siap baring2 atas lantai...tsk tsk tsk...kotor lantai tu nak oii..... punyalah bosan dia nunggu... nak window sopink ai x suka.... sopink ai suka...ngeh ngeh ngeh..buat sakit hati tgk sale sana sini.... baik x payahkan.... belum masuk panggung popcorn dah abeh sebekas....wakakkaka
ingatkan x ramai org nak tgk raksaksa HIJAU ni...ramai rupanya.....hek hek hek penuh la panggung

bila masuk panggung wayang minah ni paling byk bersuara....semuanya negatif :P .....owhh sian anak kami beliau sudah lupa camne keadaan dlm panggung....

asyik komplen bising, gelap, etc..... korang tgk gambar ni...buktinya...hahaha lama gak dia dok ttp telinga dia.... susu dah abeh sebotol dia bantai.... siap nak lg sebotol ( tp dia x dapat pasal mak dia seludup sebotol je ).... bosan la tu.... siap usik sana-sini sampai jari melecur pegang lampu yg kt tepi kerusi.... sian dia.....

hehehe....ngan muka masam dia...iskhh geram tau ngan budak bertuah nih....



autopublish

6 comments:

♥Azie♥ said...

maryam tgk shrek yer....

Nandre The Legend said...

hebatnya ada kamera baru... buleh masok ayaq tu beb.. jangan main-main,

lepas nie apa lagi, suhana asyek ambek gambaq dalam ayaq je la, pastu dia akan posting apa-apa post berbentuk ayaq...

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah bestnyer maryam pi tengok wayang...ceria tol gambo maryam kat depan shrek tu

Lily @ Mama Iqa said...

last week aku half day ari jumaat..ingatkan nk bw le si iqa pi tgk raksasa ijau..tp aku sorg2 yg handle..rsnya mcm tak berdaya je..tkt dia bosan mcm maryam ni le..hehe..tp mesti bestkan raksasa ijau tu!

ayah,ummi, farish said...

farish last maya bawak gi tgk chipmunk...asyik nk berjalan jer dlm wayang tu..dah x kose nk bawak lagik

Jasfyra said...

beshnya..aku xpenah lg bwk anak2 p tgk wayang..takut depa bising la sue..tp skg dah ok kot sbb dah beso..nanti la nk bwk

Related Posts with Thumbnails