Followers

Tuesday, June 08, 2010

mainan baru lagi

bulan ni saje maryam dapat 2 mainan baru... oh anakku awak sggh beruntung dapat "apak" yg rajin belikan menan, tu belum kira buku yg dia beli masa kt MPH ari tu..tsk tsk tsk .... huhu kdg2 jeles ngan anak sendiri, pasalnya "apak" dia x de plak nak pk panjang2 kalau nak beli menan/brg anak...kalau brgan sendiri bukan main pk eh...
"apak" maryam x aci owh!

nasib baik menan ni murah je kalau x silap rm18.90 sebiji rumah ni dan kami beli kt raub ye, so budak2 ni ada la xtvt kalau x asyik tgk tv je...


cute je kan...rumah ni boleh kita buat jd setingkat dan boleh jd 2 tingkat..ikut kreativiti pemainlah... nak susun camne pun boleh asal sedap mata memandang...

pandangan drpd sisi, siap ada kebun sayur tu... jgn tertipu ni semua ayah maryam yg susun... maryam main je ....


tuan rumah menjengok dpn rumah...hehehe
agak leka main rumah ni... ini adalah set rumah yg ke tiga maryam ada... besday dia yg ke 4 baru2 ni ayah hadiahkan set rumah gak...rumah "balabie" ...biasalah kaler pink... pastu nak msk pintu rumah bleh tekan loceng... hehe mcm real jek...

rumah yg pertama yg maryam dpt ialah drpd niza, mama kanda hadiahkan masa besday dia thn lepas....masih elok lg...nanti boleh kuarkan letak sebelah-menyebelah... lepas tu jenuh mama nak ngemas




autopublish

3 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

sgt comel rumah bunny ni sue.....harge pun okey laaa..... alah, lieya pun cam sue gak, ade mase belikan mainan yg harga murah, ade mase harga yg mahal....balance...so takde laa budak muai sangat nak barang mahal jek...dari kecik kene ajar camtu....

rajin tul en abu layan maryam main....bagus...ayah mithali nieh heheeheh......

Jasfyra said...

cute sgt umah tu.anak aku da 1 umah yg cam ko ckp tu.siap leh tekan loceng tu..tp skg kan, dia dah gila sket.kadang kita xtekan pun loceng,dia bunyi gak.seram seh kalo bunyi mlm2...terus aku cabut bateri..wakakaka

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

tantek nyer menan maryam...nak pinjam boley...

Related Posts with Thumbnails