Followers

Friday, June 11, 2010

LINA TEOH & me

salam all,

semalam yang hangat...tgh kusyuk wat keja sekali ada kawan opis bagtau LINA TEOH dtg PLF dan masuk library...hehe apa lg terus bgtau yg layan LINA TEOH tu sebelum balik suh beliau tggu dulu, ada org mau ambik gambo bersama beliau...nasib baik kamera sentiasa ada dlm hbag saya yg udah mcm poket doraemon nih...klu x bawa kamera mesti rasa tensen je...kamera hp tau2 jelah...pakai pun hp norkiah tah apa2 jek...al-hamdulillah ada gak hp kan...hihihi

tp saya sedikit ralat...ada ke patut haku x salam beliau chaitt sggh kurang sopan....ohh LINA TEOH i'm sorry ... punya la hepi sampai naik semput....lol lol lol sggh x senonoh... no no no ....

oh ya sapa x kenal LINA TEOH sila gogel sendirikkk... carilah siapakah beliau ....tettttt




pic adalah di edit kerana, pipi ku dua2 belah ada parut jerawat kesan EPO itu.... elok plak tu kiri kanan...sepadan gitu....maluuuuuuuuuu saya.....

5 comments:

ahli berdaftar KWSP said...

hebatnya ada gambaq dengan Susan Kopi Tiam....

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wah...ko asyik bergambar ngan org glamer jer kan...

sue....ko dah slim arr...see
dia lagi besar dari ko tau

izahdaut said...

ohoo..sukeeee

Seri Nuang Shah Alam said...

lina teoh adalah Susan dalam cherita kopitiam...
dia ni memang peramah orgnya.. tengok cara senyum pon dah tau... semua org dia nak salam..

itulah dia, dia pi tempat org, kena lah buat itu macam..

Linda Latip said...

huhuhu lina teoh tu..saje la kan kekeke..ciksue weih..lama kan aku tak snggah kan kan kan..ko ingat aku lg tak? hahaha hi maryam!

Related Posts with Thumbnails