Followers

Tuesday, June 01, 2010

konpiussssssssssss

tengok gambar-gambar budak-budak ni terasa pelik plak...sampai rasa nak konpius ni sambutan hari guru ke sambutan hari raya? ngeh ngeh ngeh.... ini adalah antara kawan2 kelas maryam :) ohh tak sabar nak tggu + tgk pic budak-budak ni p rombongan ke kilang coklat khamis ni..apalah cerita depa.... ( mama harap maryam x kena buli :( ngan kawan yang lain)


maryam ngan ika BFF dia la kot...wakakaka anak cikgu taska maryam....jangan main2 budak-budak ni semua bersolek! tgk ika, bukan main lg siap pakai eyeliner....

ini semua salah cikgu tadika gara-gara surat yang tadika kuarkan...ada plak suh bersolek....hahaha mmg lawak kalau baca surat tu..maybe cikgu dia maksudkan suh pakai elok-elok...wangi-wangi, gebu-gebu..tapi budak2 bila dengar perkataan SOLEK...maksudnya muka warna-warni :P


hehehe bleh tipu kata ni gambo rayakan?


mmg berkepit je budak berdua nih


ok last tepek pic depa...moga derang ni BFF lah..amin




sambutan hari guru @ tadika muhajirin 27 Jun 2010

3 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wah...kemain lagi
ikut gi rombongan kilang coklat cam nak buat sambutan majlis rumah terbuka hari raya....tp takpe sue..comel sumer berbaju kurung bertudung....

nieda said...

comelnya anak dara kecil ni bertudung..so sweet

makcikrehan said...

comei mcm anak2 palestin. sampai tak kenal mana satu maryam. sumer pon sama comei jerk!

Related Posts with Thumbnails