Followers

Tuesday, June 22, 2010

buang tebiat ke hapa?

mak sapa tah siap bersimpuh lagi tu..hahaha

festaim nih ..hahaha tah apa hangin yg merasuk tetiba en abu setuju ajakkan isteri dia masuk karok ..ala yg bilik kecik2 tu jek... satu lagu RM1...beli 10 lagu free 3 lagu cuma RM10

mula kami amik 3 lagu....masing2 tatau camne nak pilih lagu yelah mana nak tau tekan2 hapa..kan..pasni siaplah... rupanya ada masa la plak, dia tolak masa kita.....sekali gabra punya pasal tertekan salah lagu...ciss rugi2... hahaha tah lagu apa jek....

amik lagu drpd kumplulan matta, ketahuan ( lagu fav maryam ) pastu lagu search...salah tekan gak..hahaha bantai nyanyi lagu twinkle2 jek..padahal muzik lain...wakakakakaka

pastu x boleh jadi ni p beli lg 5 lagu...amik lagi lagu ketahuan ( dah itu je pun maryam tau nyanyi) ingat nak lagu salim ( tinggal kenangan) ataupun nak lagu selagi ada rindu .... jgn x tahu maryam suka benar lagu2 ni.. tp x de...aduhhh

kalau x silap lagu ketahuan 3kali, pastu lagu aspalela + lagu dangdut..hahahahaha belasah .... menyeronokkan...asyik gelak jek..len kali bleh p lagi...anak dara kami bukan main syok dpt pegang mic ....


pekena roti canai...lapar + kering tekak wei dok nyanyi... hahahaha

ini semua xtvt pd ptg sabtu :)



autopublish

4 comments:

♥Azie♥ said...

wow..lama tak test sora...

syoknyer lain kali kita p redbox yer su

Lily @ Mama Iqa said...

wah..best tu dpt karok! hehe..confirm maryam je la ye yg nyanyi..hehe

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah pandainyer maryam karok....ada stail gitu

☆ lieya latif ☆ said...

wah kemain korang anak beranak yeak...mmg fun pun sue....yg penting anak hepi...kite pun hepi kan....

Related Posts with Thumbnails