Followers

Tuesday, June 15, 2010

Hiba

tengah hari tadi mak kol bgtau tabung haji raub dah tutup permohonan untuk buat upah haji ..mak mmg berhajat nak buat upah haji untuk "abah"....sedih sgt2 tadi bila dia kol bgtau yg tawaran dah ditutup...rupa2nya setiap daerah permohonan yg diterima ialah sebanyak 20 org sahaja... saya kol tabung haji putrajaya, dia minta dtg ptg ni juga utk daftarkan "abah" tapi malangnya kad ATM yg ada duit utk buat upah haji ada di rumah.... kos untuk upah haji ialah RM2500.00 nak pinjam pada kawan2 pun camne bukannya sikit2.... tadi saya ingat nak balik rumah..nak amik duit dan pecut ke tabung haji s.alam di komplek PKNS.

tetiba ada kawan opis kata nanti dulu, dia tlg kol ustaz hassan yg mmg tiap2 thn time bulan puasa akan bimbing staff opis buat solat taubat, solat hajat etc... al-hamdulillah ustaz tu kata dia boleh tolong kebetulan dia ada sepupu yg mmg duduk di sana :) sekarang saya cuma kena tggu ustaz tu kol saya semula dan sepupu beliau akan menerangkan syarat2 serta lafaz yang perlu saya buat... semoga Allah permudahkan segala urusan kami... saya sgt2 berharap agar semuanya di permudahkan, kesian sgt kat mak yg sgt berharap ...

5 comments:

♥Azie♥ said...

moga rezeki dia ada amin....

Jasfyra said...

semoga urusan ko dipermudahkan sue

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

insya allah sue
benda yang baik..Allah akan permudahkan jalannya....

semoga urusan ko di permudahkan....

☆ lieya latif ☆ said...

niat ko baik sue....insyaallah, allah akan permudahkan .....

sejuk hati mak dan arwah ayah ko dpt anak yg bertanggungjawab mcm nie...

Mama Safiyyah said...

Salam,

ingat saya tak? saya mama safiyyah...dah lama tak update blog tp still baca blog yg saya dok follow.

husband saya org mekah...kalau nak dia boleh mintak ayah/mak dia buatkan haji tu...last year diorg buat utk tok/nenek saya.

kalau ustaz tu tak boleh and nak saya suruh family husband saya tolong, call la saya...0193349055 (shireen)

Related Posts with Thumbnails