Followers

Wednesday, June 30, 2010

hat baru untuk maryam :)




saya beli hat maryam di sini KELIK tantek ooooo sebenarnya nak simpan utk raya apa kena mengena ngan raya??? tp mama maryam mudah tak sabar ...hahaha untung awak maryam! sampai je rumah terus tunjuk kt dia...hihihi... korang dah beli baju raya anak ke? saya baru bulan ni start beli... saya jenis tak suka p sopink time bulan posa.... penat wei... bulan tak posa pun saya tak bape nak larat...hahaha dah la ada penyakit takutkan tempat ramai org... tsk tsk tsk.... berbalik kepada cerita asal....saya suka hat ini! suka sgt2....maryam mmg dr kecik asal kuar rumah km pakaikan topi so mmg terbiasa belikan dia topi... mmg tak rugilah.....



autopublish





3 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

comel....cam nak beli gak tuk mia mija....

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

Wah cantiknyer...comel je maryam pakai hat baru dia tu..

♥Azie♥ said...

cantik...

Related Posts with Thumbnails