Followers

Thursday, June 24, 2010

ensem boy dtg ke PLF

budak tomei ni dtg ke PLF selasa lepas...eeeeeeeeeeeee saya mmg geram sgt dgn budak ni tau... muka dia tu buat kita rasa nak penyek2 kan dia..nak ggit tubuh dia yg kontot2 tu... eeeeeeeee gerammmmmmmmmmmmmmmm niza, aku nak buat hayyan nak buat anak angkat boleh? ni belog mak budak ni KLIK

hayyan ada abg yg ensem gak! nama dia naufal hyecarl ( betul ke eja camni niza oi?) umur x sampai 3 tahun tp dah boleh baca ayat kursi..kagum2 sejuk perut mami derang ni...

camne eh kalau satu hari nanti saya da anak lelaki? eeee x dpt bygkanlah.... hihihi mesti sonokkan..anak lah penawar duka..x kisahlah lelaki or perempuan ..... yg ada ni pun ala2 lelaki je perangai...skill memanjat pun makin btambah...


autopublish

3 comments:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

yup memamngtomei...mesti maryam suka ni kalo wat kawan kan...

nifalnin... said...

heheheh... owhh mama angkat... heheheh... sila lar yer...

mar!ahaf!z said...

weih tak ajak aku! nak tgk anak niza..!!
kagum jugak leh hafal surah.. ada chance bakal imam muda ni.. hehehehhe

Related Posts with Thumbnails