Followers

Wednesday, June 09, 2010

CHICKEN SHISH TAWOUK

festime makan CHICKEN SHISH TAWOUK ! ( tiru member sebelah meja nih :P ) sedap tapi mahal... hehehe yelah camni aje RM12.00 tunai, ayam tu ada 5 ketul je kot......
nasib baik sedappppppppppppppppppp kalau tak mmg inilah festime inilah lastime!

t.i.t.i.k

saya beli di SABA Restaurant @ Cyberjaya... oleh kerana sedap len kali bleh beli lagi.....yiehaaaaaaa ari tu dah cuba nasi dia...sedap gak, sgt byk sampai x bleh abeh makan sorang...


CHICKEN SHISH TAWOUK makan dgn maryonis + sos adalah sgt2 menjilat jari tgn opss jgn lupa perah itu lemon...penambah kesedapan makanan yg kita makan... sesuai ngan selera saya... cili hijau itu adalah sgt pedas...berair-air mata saya bila mengunyah cili hijau itu... serius pedas giler cam cili kecik kekdahnya....pedas2 pun still gak nak kunyah2 pasal sedap :P

sapa2 nak try silah try, dijamin sedap ditekak saya :) tekak org lain tataulah plak kan.... ok tata




ini adalah lunch pada 08/06/2010

autopublish

3 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

saba mmg sedap sue..salah satu tempat mknan arab yg femes gak...next time ko try nasi kabhsah die.....mmg mengancam...aku kalo ke sane, kambing jek aku tibai sue, sampai penin2 aku...

ni nanti aku try ayam yg ko rekemen nie yak....thanks for sharing!!~~

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

nampak menarik
tp tekak aku nie sue...
bukan boleh nak terima benda2 pelik sikit...
tp kalau ko dah kata sedap...sure sedap kan sue.....

Melissa Mjb said...

shish tawouk ni la makanan arab yg 1st mel cuba dulu. mel start makan kt kedai arab depan MMU melaka. RM 5 jek. Saba sekarang da pndai markup harga da. tp nasib baik sedap kn kak sue. hehe

Related Posts with Thumbnails