Followers

Saturday, June 05, 2010

Annur @ Kilang Coklat Beryl's

Tarikh : 03 Jun 2010
Masa : 08.00pg - 2.00 ptg


untuk kali pertamanya mama + ayah rasa cam terpaksa lepaskan Annur mengikuti rombongan tadika ke kilang coklat beryl's di sri kembangan...

perasaan mama? bercampur-baur, paling byk ialah risau...yelah udah la naik bas, buatnya annur pening ke hapa camne? ... pastu kena pakai kan dia diaper pasalnya annur ni kdg2 tiba dia nak buang air kecil dan2 itu gak..bukan reti tahan cam kita ni... pastu kalau pakai diaper takut plak penuh kang melecet plak... kalau nak tahu annur ni "pemalu" benar, bukan nak ckp ngan cikgu dia.... iskhhh mcm2 hal yg mama dia ni pk kan...

al-hamdulillah annur serta kawan2 dan ahli rombongan yang lain selamat pergi dan selamat pulang ...lega sgt2....

mula2 bkumpul kt tadika, pastu naik bas p kilang..pic dia nak bas xde..masa ni dah bg cikgu tadika annur pegang kamera dah... al-hamdulillah byk gambar yg ada..hehehe



agaknya masa ni budak2 tgh tggu time nak msk dlm kilang... pic dlm kilang elek..maybe x bleh snap kot....

iklan jap...eee geram betoi sejak akhir2 ni anak bertuah mama ni suka benar gigit kuku.....camne nak buang tabiat baru budak ni ha? x suka betul....


x tau ni pic depa bkumpul nak blk ke nak msk..belasah je la.. alalalo cutenya masing2....tgklah annur, tudung dia dah rupa apa dah...chomotttttttttt


lepas melawat kilang derang suma ke KFC menjamu selera....hehehe ada cerita lawak sket ...anak hai anak....

si chomottt mama + ayah nih... makan nuget tuh...lapo gamaknya...dia ni payah sket p KFC, klu km p KFC selalunya dia mkn makaroni je ( sejak mama dia msk ikut resipi sham itu )....


cikgu tadika kata tetiba chickey kuar...budak2 lain bukan main suka je nak kapok chickey... cikgu pun carilah anak bertuah mama itu... rupa2nya dia nyorok bawah meja....wakakakaka dia mmg takut ngan maskot2 ni...

bila tgk gambar ni ingatkan dia uk uk ke hapa..pasal dia klu uk uk selalu msk bwh meja....rupa2nya nyorok....lol lol lol lawak betul...pandai plak dia lari bwh meja...bleh sambung mkn kt bwh meja tu.....hahahahaha..x pelah adik....apa2 je la janji adik x nangis or tkejut ngan chickey...

dulu penah p besday bash, sekali ada la badut...mula2 annur ok..tetiba badut tu sergah dia...terus meraung giler2 dia..hantu punya badut....geram plak haku...lepas saya masam muka kt badut tu..badut tu terus slow ngan budak2 lain..keji owh dok sakat budak2.... lemah smgt budak2..masa besday tu saya perasan ramai budak2 baya annur pun takut ngan badut tu.... iskhh iskshhhh

ni pic time nak blk ke tadika dah dalam bas nih...bukannya nak duduk molek2...budak2 mmg suka berdiri kan?


saat paling mengharukan ialah bila nampak anak bjalan ke tempat bhimpun bila dah sampai ke tadika.... bila annur nampak saya..dia terus peluk...dan saya dapat rasakan pelukkan dia itu, menusuk kalbu...suara anak pun sebak je, dia pun tahu mama dia sgt2 susah hati sampaikan sggp cuti semata2 nak hantar dia hehehehe dok kt umah pun bukan tenang asyik ingat dia jek.....nasib ramai mak pak lain + cikgu2 kalau x mau haku nangis... yelah kali pertama melepaskan anak pergi ke tampat jauh dgn org lain...hati dah tentu sgt2 risau..... suka tgk annur yg hepi dan rancak bercerita... siap simpankan kentang goreng + coklat yg dia dpt utk kami semua :) al-hamdulillah.....



7 comments:

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

wah happy la maryam dapat ikut rombongan.. insyallah maryam boleh berdikari

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

k.mimi- hehe terbukti sudah...

Puan Iza said...

Akhirnya maryam dpt gak pegi rombongan ek...dah boleh berdikari dah nie....sonok dia dgn kawan2 dia kan...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

alllllaaaaa
tomey2 ko aku nengok kengkawan maryam....
seronok ler maryam dapat join lawatan ke kilang coklat....he he he..tu kalau ko join sekali tu...sure habis ko borong coklat2 yang ada tu kan sue..

hik hik ik...kelakar ler maryam
kemain dia nyorok bawah meja takutkan chicky tu....nasib dia tak teriak nangis ko...kalau tak lagi ler kecoh....

Intanaziela said...

anak2 ni kalau pi rombongan suka sangatkan...tapi tak pe, pendedahan awal utk mereka expose ke dunia luar..banyak ke annur bwk balik coklat ni...

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

每当遇见你 said...

Here’s a list of tools you will need to start: Jewelers’ pandora jewellery wire cutters - If you can only afford one pair, get memory wire shears. pandora charms These are designed to make clean cuts on tough memory wire, so can also be used for pandora charms uk softer wires. Chain-nose pliers sometimes called cheap pandora charms needle-nose pliers – Very versatile for picking up and grasping small items, pandora charms sale bending eye pins, closing jumps rings, even closing crimp beads. discount pandora charms Round-nose pliers – Used for creating loops on beaded head and eye pins. Can also be used for winding your own jump rings and as the second pliers you’cheap pandora ll need for closing jump rings. Optional pliers – Wire-looping pliers which have several graduated circumferences to allow you to form perfectly uniform jump rings and loops in place of the pandora discount uk round-nose pliers mentioned above. Crimping pliers which have little notches to allow you to both flatten a crimp bead and then bend it to form a rounded finished look instead of the flat crimp you pandora uk get using the chain-nose pliers. As for materials, I recommend some assortment packs of beads in coordinating colors, some decorative metal spacers, seed beads in both silver and gold These can serve as spacers and beautifully set off pandora sale your other beads., tube-shaped crimp beads Buy the best you can find – these are what hold it all together!, head and eye pins. Other than that, let your choice of project be your guide. You might want some silver or pewter charms.

Related Posts with Thumbnails