Followers

Saturday, June 19, 2010

Al-hamdulillah

salam uolls! selamat berhari sabtu :)

ingat tak lg n3 HIBA ni? terima kasih pada yang tggl komen... untuk pengetahuan semua, al-hamdulillah ustaz hassan punya sepupu setuju untuk buatkan haji utk "abah" saya :) semoga segalanya dipermudahkan oleh-NYA

buat mama safiyyah :) terima kasih sgt, bila baca komen daripada awak saya rasa sgt2 senang hati sekiranya tiba2 sepupu ustaz hassan x boleh nak tlg saya :) ...al-hamdulillah dunia blog ini menemukan saya dgn kawan2 yg sgt2 baik, perihatin eerkkkk entahlah x tahu nak gambarkan mcm mana...tp saya sgt2 bersyukur dgn dipertemukan dgn korang2 semua :) walaupun hanya di alam maya... saya sayang korang suma.... weeehuuuuuuuuuuuuuu

kelik utk lebih jelas :)

4 comments:

Raptor 7 said...

laaaaa... aku baru tau boleh komen rupanya kat blog ko ni. ahaks!! hahaha

☆ lieya latif ☆ said...

alhamdulillah....syukur...Allah permudahkan segala urusan ko sue sebab niat ko baik.....alhamdulillah...

♥Azie♥ said...

su oh su..terima kasih nasi daging..wink

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

alhamdulillah semua urusan dipermudahkan

Related Posts with Thumbnails