Followers

Thursday, May 20, 2010

tudung baru telah dirampas

sejak akhir-akhir ini ...inilah xtvt budak bertuah ni...melaram je kerjanya... malam tadi je 3 pasang baju dia main tukar2...

almari pakaian dia? x yah ceritalah malu je kalau org jengok... rasa baik letak baju2 dia suma dlm kotak je...

ini adalah tudung baru mama maryam ye... kalau x bg maryam rasmi nanti ada plak yg mulut tu x henti2 ckp... tudung mama buruk, tak cantik pun..pastu ada plak tgn halus tu tarik2 tudung tu... cuba bg dia pakai, terus je melaram huhuhu


hehe lawak tgk gambar2 ni... ini semua hasil kerja ayah dia lah ni... ada je benda dua beranak ni buat...

kesimpulanya ialah..sabo jelah haku ngan anak sendiri nih!!! rasanya beso nanti ada harapan kejap2 tudung mama hilang, kejap2 kerongsang mama ilang...wakakakaka.....




autopublish

7 comments:

♥Azie♥ said...

betul3x

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

wah bukan main lagik anak dara ni melaram...leh jadi model tudung ni...pandai maryam bergaya ye

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh ...kemain lagi maryam....pandai melawa....gitu lee ade anak pompuan sue....layankan jek laa sue......

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ha ha ha...ayat dia tak dpt nak pakai tudung baru mama dia tu buat aku gelak ko.....psycho lebih ooo maryam nie.....

aku dok pikir...camne ler si maryam tu melaram ngan tudung ko tu erk.....rupanyer dia pi sangkut awninnye rjer...ceh.....kelakar arr maryam....sure tak lama lagi keluar fesyen baru bertudung nie sue

Cik Kuntom Closet said...

comel betul si kecik ni..
neway, saya ada jual kebaya labuh, jom singgah..

http://cikkuntomcloset.blogspot.com

btw, i follow ur blog :)

Seri Nuang Shah Alam said...

hebatnya ada tudung baru

~~ciklinn~~ said...

hamboi2.. bukan main ha berposing2.. huhuhuh besttnyer ada anak puan.. tkape akan ku usaha lagii.. hehehehehe

dia puan takpe su..anak aku yg hero 2 lelaki ni pun sama.. asal sampai tudung baru mengekek2 dua badek tu menerai... kelaka pun ada

alahai muka anak dara betullah maryam skrg.. sudahh cantikk lor..

Related Posts with Thumbnails