Followers

Thursday, May 20, 2010

terima kasih sambil tuan rumah lap air mata

salam all,

al-hamdulillah setiap hari ada je saya dpt kawan-kawan baru... :) setiap hari ada je yg jadi follower :) terima kasih banyak2... terasa diriku begitu berharga rasa dihargai ...hek hek hek yelah saya bukan pandai menulis, cerita pun bkisar mengenai keluarga kecik saya :) ... tp al-hamdulillah kawan2 tetap melawat "saya" setiap hari... ramai kawan2 setia ni drpd fp... sayang korang semua ...dan kawan2 baru juga :)

buat kwn2 drpd jaman fp ku - aku tahu korang semua kawan2 yg hebat... aku kata hebat bukan sebab apa...aku tahu korang ikhlas ...pasal apa? sebabnya walaupun aku jarang2 ada masa nak komen n3 korang ...korang tetap komen n3-n3 aku... sowi ye...klu aku betoi2 free korang akan perasan aku komen tiap2 n3 korang sederetttttttttt hehehe....

sebenarnya klu sayalah kan... saya x kisah sgt komen atau tidak pasalnya, setiap org ada masalah tertentu... kekangan masa salah satu faktornya....itu contoh tbaik drpd saya lah..rehat 1 jam...kompom x sempat nak komen setiap blog kwn2... masa itulah nak bsosial, nak makan, nak ngadap belog.... malam plak mmg x sempat...kdg2 saya online hanya untuk buat n3 esoknya.... itu sahaja.... maklumlah "berok" saya x bape nak power.... [harap2 en abu baca n3 ini dan sudi mengWIFIkan rumah kami]

tapi tentulah kita akan rasa lebih hepi kalau ada org komen n3 kita kan? sapo x setuju ? babab kang!!! terima kasih lg sekali buat kawan2 lama dan kawan2 baru :) ...
T_T *** lap air mata


BELOG ini hak peribadikan?

8 comments:

ayah,ummi, farish said...

tima kasih sbb sudi follow & singgah blog maya...mungkin dengan adernyer blog nie..akan merapatkan lagik silaturahm & bleh berkongsi2 mcm2 maklumat..Insya Allah

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

tol tu sue...tak komen tak bererti tak kawan kan...kengkadang kiter baca entry tu...tapi kekeringan idea nak bagi pendapat...so takat baca & berkongsi cerita...kiter tetap suka mengikuti citer2 blog sue ni lebih2 lagik pasal maryam... semua orang suka entry nyer dikomen....macam blog2 yang hebat tu...satu entry berpuluh2 orang komen...tapi tak pe bersyukur dengan ape yang ada...hi...hi...membebel palk ari ni....tersentuh rasanyer

huda myasara said...

aku walaupun tak tggl komen n tak jadi follower tapi selalu baca ko py blog ni..dun wori ,aku akan sll jd silent reader..hehe..keep on blogging..

aku ni jer yg mls nak update..;)

huda myasara said...

aku walaupun tak tggl komen n tak jadi follower tapi selalu baca ko py blog ni..dun wori ,aku akan sll jd silent reader..hehe..keep on blogging..

aku ni jer yg mls nak update..;)

~~ciklinn~~ said...

huhuhh itulah sue kekangan masa... kdg sempat jenguk jerkk tak sempat komen... huhhuh

apapun ko syang aku tak??

☆ lieya latif ☆ said...

betul tu sue, sgt2 rase terharu kalo kawan2 kunjung blog kite n tinggalkan komen...

lieya pun kdg2 tak sempat nak blogwalking waktu keje, so curi2 mase waktu mlm tu pun secara ekspres heheeheh

Jasfyra said...

seroiusly, aku wajib baca suma entry2 ko.tp komen atau tak tu terpulang pada masa..hihi..keep in touch ya

mar!ahaf!z said...

meh tolong lap kan air mata :p

Related Posts with Thumbnails