Followers

Tuesday, May 11, 2010

terima kasih Allah

al-hamdulillah buat kali pertama sejak "abah" pergi ( sudah 2 tahun ), akhirnya sabtu malam mggu baru2 ini saya telah bermimpi berjumpa dengan "abah"... bgn daripada tidur yg lena itu saya terasa segar ... tp dalam hati rindu pada "abah" semakin kuat..... semakin saya pilu...

sebenarnya hampir setiap hari saya berdoa agar saya diberikan peluang untuk melihat "abah" lagi...walaupun hanya dalam mimpi... syukur sangat2 saya berpeluang melihat "abah".... dalam mimpi saya itu "abah" x bercakap pun...dia duduk dan tengok je kami semua.... "abah" nampak bersih, rambut pendek dan nampak cam berisi sket.... hehehe suka tgk "abah" ... "abah" nampak segak sgt..... moga "abah" bahagia dan aman di sana....

terima kasih Allah... Al-fatihah buat "abah" ...

6 comments:

♥Azie♥ said...

moga rohnyer tenang & ditempatkan bersama org2 yg disayangi Allah..amin

Puan Iza said...

Al-fatihah....moga rohnya dicucuri rahmat.

☆ lieya latif ☆ said...

al fatihah....

bertuah ko sue, sebab keinginan ko Allah makbulkan...moga terubat rindu ko kat arwah yeak....

Jasfyra said...

al-fatihah tok arwah

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

alhamdulillah syukur

biasanya orang yang meninggal tak bercakap dalam mimpi.. akak dah beberapa kali mimpi arwah abah begitu..

al-fatihah

As said...

Al-Fatihah buat abah ko sue....
aku pun slalu mimpi arwah mak aku... rindu aku kat dia...huhuhu

Related Posts with Thumbnails