Followers

Friday, May 14, 2010

tak tenang dibuatnya


Mulai isnin ni 17-26 Mei 2010 Annur akan menduduki UJIAN PENILAIAN AWAL TAHUN mama+ ayah agak risau pasalnya cam tetiba rasa anak kami ni kecil lagi dah kena amik ujian ... aduh mmg macam ni ke perasaan bila anak nak exam? semalam Annur bw balik buku2 dia sebanyak 13 buah untuk diulangkaji di rumah... disebabkan saya kononya tak nak anak stress... maka semalam saya yg stress sorang2 sebab buatkan beberapa latihan untuk Annur buat di nursery (pic atas tu), ada buku2 lain yg mmg untuk buat di rumah tp saya tahu Annur ni kalau buku yg ala-ala buku latihan kt tadika dia mmg tak berapa nak buat maka saya dgn gigihnya buatlah beberapa latihan utk anak yg sgt2 dikasihi ini...hehehe yg merunsingkan saya ialah pasal Annur kena buat Ujian tahap murid berumur 5 tahun bukan ikut tahap umur dia yg 4 tahun.....
semoga Annur boleh buat yang terbaik, dipermudahkan segala2nya... Amin

Jadual Ujian Annur

17/05 isnin - BI
18/05 selasa - BM
19/05 rabu - F.Ain
20/05 khamis - B.Arab
21/05 jumaat - Science
24/05 isnin - Math
25/05 selasa- A.Jawi
26/05 rabu - H/K (Hafazan Surah & Kreatif)






autopublish ( pic je hari ni baru tepek)

1 comment:

♥Azie♥ said...

GOOD LUCK MARYAM ..CAIYOKKK

Related Posts with Thumbnails