Followers

Thursday, May 13, 2010

sedih sangat2 bila....


hijau sejuk mata memandang ....

huhuhu sedih....
lama sungguh saya guna header ni kt blog ( ciklinn yg tolong editkan), sayang sangat2 tp nak gak tukar selera...walau apa pun kaler merah tetap di hati saya :) merah tetap chantek!!!
sedeyyyyyyy, tp gatai gak nak tukar ke hijo hek hek hek ...

header hijau ( mellie yg buatkan ) pun chantek gak kan? sementara mata nak biasa tgk wajah baru blog ni... tp kalau rindu sgt ngan header lama, bleh je tukar semula...saya ada simpan semua html yg lama.... nasib baik ingat sebelum tukar semua tadi...



7 comments:

Puan Iza said...

Wah! header baru....sejuk mata memandang...ijau jekk :-)

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

tak pe...yang hijau ni lagik cantik tau...sejuk jerk mata memandang...

Cik Nurul Pinky said...

ingatkan salah masuk rumah tadi..cantik sangat header baru tu

izahdaut said...

ooo muka maryam udah tak de...tuko langsir baru ye.ala cian tak jadi lak bun kentang nye..memang lembik skit adunan tu, jadinya akak uli dalam plastik bersih, sampai cantik doh tu.uli lama skit..satu lagi akak letak skit wateroux.dalam 3 sudu makan. pasai steamboat tu..akak pun tak pernah try lagi.kalu mkn slalu pun kat luor je..soowwyy..eh bbuat nasi aym goreng pun sodap hikhik

~NURUL~ said...

waaa ijau.. cute la.. :)

eiNa said...

thehehe..kut td salah blog.. cantik gak ijau ni.. nyaman jek..

dajal suci said...

hebbatnya dia ada header baru

Related Posts with Thumbnails