Followers

Wednesday, May 05, 2010

rasa macam masak rumput je



hehehe macam rumputkan? x ingatlah nama sayur ni apa, taugeh ke apa eh.. siapa tahu sila beritahu saya ye.... saya beli sayur ni masa p CH ari tu... selamat di goreng pada isnin malam selasa...rasanya ? sedap... mcm aspalela asparagus... sayur ni mcm susah nak hadam je pasal letih saya kunyah..x hancur.... bleh la klu setakat nak merasakan..agaknya klu tumis ngan udang lg sedap kot...saya belasah je apa yg ada... siapa terliur? p cari kt supermarket nanti....rasanya mcm penah nampak....



autopublish

7 comments:

a d r e y n i e e l i s y a said...

mst lama nk ngunyah tuh kan..

huhuhuhu

nabil_potter said...

sedapnya.. :)

Tie-Ibu wawanisolehah said...

su kalo x silap nama dia sayo tiau miau gitu lah lebih kurang..best ke rasa dia ek..ada cam taugeh ke

Tie-Ibu wawanisolehah said...

haha silap eja lah ni ejaan btol TAU MIU ..siap gugel utk mencari kepastian haha

nifalnin... said...

sayur ni memang sedap.. klu goreng ngan udang lg lar sedappppppppppppp... hurmm.. yg ni dah agak tua skit la sue.. tu sebab ko kunyah x hancur2.. heheh.. klu yg mude2 tu bile kunyah ade munyik kruk krak kruk krak.. sedappppp... klu nak beli jgn amik yg dah kuar daun... amin yg baru berputik gitu.. mak aku slalu masak sayur nih..

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

kalau goreng belacan agak2 sedap tak.. heheh

~NURUL~ said...

wah komen nifalnin membuatkan diri ni rase nak makanlah.. walopon mua2 tgk gambar rase cam.. "eh apa tu?" hehehe jgn mare.. :)

Related Posts with Thumbnails