Followers

Thursday, May 27, 2010

hehehe klakarlah

beberapa malam yang lepas,

time nak solat magrib, anak bertuah pun ikut masuk bilik lepak atas katil sambil main masak2... dah pesan kt dia suh dok diam2 jgn usik apa2... tp risau gak kang tetiba dia main minyak wangi lagi cam dulu..siap terspray mata... iskhh...


mama : bii, kite nak solat ni, nanti tengok2 kan anak ( ckp perlahan je pun )

ayah : ok...

************************************************************************
mama pun solat, pastu dgr pintu di buka dan tetiba ada suara halus bersuara...

maryam : ayah, jangan masuk! mama kan kata TENGOK ANAK jer...

ayah : hahahaha

mama tgh solat, tapi rasa nak tergelak....tak sangka plak dia boleh dgr apa mama ckp...dah faham rupanya apa mama cakap...



autopublish

4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

hahahaahaah.....TGK ANAK....tegelak2 aku......die tau tak TGK ANAK tu rujuk pd die sue....adoi maryam nie.....comeh jek....

Jue ~ mama DnD said...

hehehe... tergelak akak sue.. cerdik betul dia...yelah mama pesan kat ayah tgk jerkan.. so dr pintu pun dah nampakkan.. hehehe..
kelakalah awak ni maryam...

makcikrehan said...

nasib baik dia tak kata lagu ni : Biii... jgn masuklah! kan mama suruh Bi tgok anak! hahahahaha

oli said...

hahahahahaha
mak nenek kan!!!

Related Posts with Thumbnails