Followers

Monday, May 10, 2010

hadiah untuk pemenang no. bertuah

inilah hadiahnya..maaf kepada zuera, oli & syue .... dah lama adiahnya ada tp saya masih belum sempat nak pos...jadi saya telah bertekad...walau apa pun hari ni saya akan pos walaupun guna pos biasa dan bersetem rm1...hehehe ringan je benda ni... jadi saya harap kalau korang x dpt2 lg hadiah dlm minggu ni cepat2 bgtau saya...saya akan pos yg lain.... hehehe...sy beli byk gak buat simpanan...kot2 x dpt sy pos lain...klu korang suma dpt kite guna adiah ni utk no. bertuah yg akan dtg.... harap maaf ye buat korang tertunggu-tunggu...

5 comments:

Puan Iza said...

cantiknya benda nie...aku suka! hehehehe....tak nak kasi aku ke satu...muahahahha..

Jasfyra said...

cantiknya...
xpe sue, aku paham masalah ko
biar lambat asal selamat :)

oli said...

thanks sue!!!

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

comel2 sue
rugi arrr

he he he..
aku pun dah beli barang utk maryam
tp sampai laaa nie..tak sempat nak bungkus nak pi pos....adoi ler.....asyik lupa jer...

syue said...

wahh. vintage =)

Related Posts with Thumbnails