Followers

Tuesday, May 18, 2010

dah ada rupa :)

hehehe saya tak ada cerita lain.. anak pun baru seorang, seulas inilah bak kata orng, so balik-balik pi mai pi mai mmg cerita pasal anak busyuk ni juga.... yg no 2 belum sampai lg rezeki :) ...Allah itu Maha Mengetahui, siapa kita untuk mempersoalkan lambat atau cepat...betoi tak?

mggu ni sampai mggu depan kan maryam ada exam, so malam2 kami ajak dia buat latihan...sket2 je... kalau dia tak mo, tak payah buat...senang cerita daripada dia buat perangai...maryam ni bukan bleh percaya....dibuatnya 1 jam sekali dia merengek...kang mama + ayah jd mak pak panda...

ni kerja maryam 2-3 hari ni... ulangkaji tapi tak ikut subjek pun km biarkan je dia buat apa dia nak buat...x kisahlah... dia bukan faham pun ujian2 ni...mama dia je yg lebih2 tanya sana-sini hehehehe

dah ada rupa kan tulisan maryam...bleh dah tiru nama dia... tulis sendiri belum pandai , baca pun x pandai... ABC kdg2 bleh kenal..kdg2 dia belasah ikut sedap mulut... maryam hafal je la setakat ini... jadilah... hehehe

ni plak cubaan utk tulis nama mama dia... ok lulus dah ni..nanti mama kasi bintang bykkkkkkkkkkkkkkkkkkk

owhh x aci eh...nama ayah sket punya ensem...hehehe

ok, sekian. terima kasihhhhhh.


***mama buat n3 ini untuk kenangan di hari-hari akan datang...satu hari nanti adik akan tahu betapa mama + ayah sgt2 teruja tentang segala2nya mengenai adik, kalau boleh mama + ayah sentiasa nak bersama dgn adik... satu hari nanti adik boleh membaca, adik boleh tahu sendiri cerita2 mengenai adik...contohnya entri ini adalah mengenai pencapaian adik pada usia 4 tahun... walau apa pun keputusan ujian adik mama akan publishkan untuk kenang-kenangan mama + ayah dan adik... semua yg berlaku adalah sejarah buat keluarga kecil kita :) dan mama berkongsi segala rasa mama ( manis, masam, pahit etc ) dgn kawan2 mama yg x jemu2 jenguk "diari" mama ini.... mama + ayah sayang adik satu dunia!!!***

7 comments:

Jasfyra said...

hehe..so sweet
maryam kecik lg,xlama lg mesti dia terror menulis sue

♥Azie♥ said...

comel tulisan maryam..caiyok..dah pandai menulis

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

wah maryam dah pandai menulis la...bagus...cayok2 maryam

FAM said...

salam. su, kenai dak? fatin mommy dania. dlu slalu duk hai hai bai bai kt fotopages. hehehe. terjumpa pulak kt sini. sehat ke? maryam besar dh ek.

Puan Iza said...

Maryam dah pandai tulis...comel jer tulisan dia tu...

ni kenagan ni sue...patut pun ko buat entry nie :-)

☆ lieya latif ☆ said...

wah dah lulus ni sue...cantik jek sebijik2 die tulis hah...anak ko cepat belajar nie.....

betul2, ni kenangan nie...sok2 kite dah tua, bace balik blog kite...senyum tingat kenangan2 nieh....

~NURUL~ said...

kasih ibu dan bapa memang tak patut dipersoalkan :)

herm tak lame lagi pandai lah maryam tu! hebat! saya umor 6 taun , nama sendiri pon tak tau... yang taunye.. nama saya ALONG! :P

Related Posts with Thumbnails