Followers

Monday, May 03, 2010

CH oh CH ( part II )

sambung lagik... lepas semua kenyang km ke ladang stoberi plak... kali ni spesel sket..km p merasa petik plak..sambil petik sambil ngap... tp pusing blkg, nanti kena intai oleh cik CCTV kt dlm ladang tu... hahahaha



paling hepi ah tentulah cik siti maryam ni.... mula2 takot2 lepas tu.. siap msk bwh nak pilih yg merah.. oleh sebab dah lewat gak km sampai sini dlm kol 3 ptg.. dpt buah pun kecik2 je.. masam plak tu..huhu pasalnya ramai yg petik2 pagi2 lagi...minimum km kena petik 1/2kg tp km dpt 400gm jekk...bila timbang org tu tambahkan ngan stoberi lain..utk cukupkan 500gm... okehla kan..rm20 jek...

tgk kamera pun x mo dah..gigih memetik budak btuah ni.. ini hadiah buat maryam pasal dia gudgurl masa dr. scan leher dia.. kalau korang nak tahu..maryam diam je ... siap nak tgk monitor lg.. hehehe


km kt ladang teh cameron valley plak... borong teh kt sini je.. mcm perisa kami beli... perisa oren, lemon, stoberi, teh hijau, premium x premium nyer.. mcm2 arr.. teh boh vs cameron valley rasanya kompom murah lg kt cameron valley...


antara hasil rembatan kami kt CH ni semua beli kt pasar malam brinchang... giler ahh sayur murah2... rasa nak beli semua jer.... syorgaaaaaaaa buah yg mcm buah anggur itu adalah blueberry ...sedapppppp 1st time km makan ....


sambung lagi...

6 comments:

♥Azie♥ said...

wooo su..ole2 untuk aku tak de ker

Jasfyra said...

bestnya sue...aku pun dah lama xp cameron.last p masa tu arissa lom jalan lg..lama gila kan..hahaha..tgk pic ko ni, melonjak2 nk p..hihi

syue said...

wahh, bestnya. kirim strawberry boleh? ^^.

oli said...

bestnya...
sue suka pi tempat sejuk kan?
hehehehe

Lily @ Mama Iqa said...

bestnye pi jln2 cuti2 m'sia ni..tu byk2 strawberi tu aku cdgkan ko buat la cecah dgn cekelat ye, ala2 tok ti..hehe..sedap!

nifalnin... said...

wahhh... biler la aku nak pi saner nih... hurmmm... mekaceh yer.. dpt gak aku merasa buah tgn dr CH...

Related Posts with Thumbnails