Followers

Tuesday, May 04, 2010

CH oh CH ( last )

last CH entries :)

kebetulan 1 mei adalah anibesari saya + en abu yg ke 6 :) en abu belikan bunga untuk saya....saya pilih bunga lily nih.. walaupun org kata rose merah adalah tanda cinta...tp pada saya x kisahlah bunga apa pun kalau kita ikhlas rasa cinta itu tetap kita rasai dalam hati :) chewahhh feeling shasha sket ( dulu masa kt sekolah kalau kita feeling2 ni kawan2 sebut feeling shasha..jgn tanya saya kenapa saya pun tak tahu..saya tiru jek ) wangi bunga ni.... 3 bungkus rm10 jek.. buat apa beli byk2 kan..beli 1 bungkus sudah... geram weh tgk bunga2 ni...rasa nak borong semua...


tepi jalan raya... inilah rombongan cik piah ( mak tok maryam) ke CH... lengkap..semuanya pergi...


muahahaha pengantin baru :) kalau nak tahu maryam ada kt bwh ni..tp saya suh cu mir amik pic km berdua jek... ada la gak muka maryam kt pic lain...tp asyik muka dia je saya tayang..tuan punya blog la plak kan...

rasanya kena p lagi ni..byk tempat km x singgah...byk tempat shopping cenderahati x p nih..iskhh x cukup masa... bukan apa nak kejar time blk tu...takut plak keta rosak ke hapa kt jln x siap tu...naya weihh tgh2 hutan ... xpe2.. en abu mcm bg lampu ijau utk km p lg CH.... bila lg cuti umum eh... kol 6 pg km nak gerak dah ke CH...

5 comments:

Cik Nurul said...

wah bestnya pergi CH..pertengahan mei ni kitaorang akan berangkat kesana jugak hehehe

LyNn HaMzAh said...

syok betul dapat gie CH...Lynn x pernah lagi pergi dgn family...hope ada peluang ke sana nanti...

Hirda Ibrahim said...

hepi 6th anniversary sue & en abu...
semoga berbahagia ke akhir hayat...
ok what bunga lily.. aku pun suka.. sweet je....rose dh common.

Hirda Ibrahim said...

hepi 6th anniversary sue & en abu...
semoga berbahagia ke akhir hayat...
ok what bunga lily.. aku pun suka.. sweet je....rose dh common.

mar!ahaf!z said...

happy anniversary sue, moga kamu ber2 kekal bahagia bersama anak(s).. :)

Related Posts with Thumbnails