Followers

Tuesday, April 20, 2010

trauma

rasanya saya masih trauma...jap lg baru cerita apa yg terjadi kt saya ptg semalam...

9 comments:

Tie-Ibu wawanisolehah said...

saspen je ko ni sue..what happened?cepat la citer...share bersama kisah suka & duka okeh..
psst..psst..tiap kali masuk mesti ada 3 ketul iklan...tembak la semua haha

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

trauma pasal ape plak ni sue???

☆ lieya latif ☆ said...

ape sal wei...risau jek aku.....

Jasfyra said...

napa ni sue?aku lak seram sejuk nih

Nandre The Legend said...

Tiada lagi air mata
Bisa ku tangiskan lagi
Tiada lagi guna bermadah
Tempatku bukannya di sini
Sepuluh tahun ku menghambar padamu
Tak ku pinta lebih daripada tulus cinta
Namun kau menoda
Berkecai mahligai kita
Tidak pernahkah kau terfikir
Kemungkinan yang berakhir
Tidak pernahkah tersingkap di minda
Wajah kita sekeluarga
Sekelip mata berubah segalanya
Tiba-tiba dunia daku gelap gelita
Tak menentu hala
Teringat kau bersamanya
c/o
Trauma yang melanda
Menikam-nikan jiwa
Selemah ku lemah daku berserah
Trauma yang ku rasakan
Hanya padamu tuhan
Yang memahami
Pedih di hati
Tiada pengubat bisa merawat luka
Ku dalam trauma
Walau seribu pujuk rayu
Tak mengubah pendirianku
Sekali kau menduakan ku
Selamanya tertutup pintu
Biar daku membawa diri ini
Pergi jauh takkan kembali
Ku mencari ketenangan hati
Cuba lenyapka trauma ini

Puan Iza said...

pesal sue? citer la....suspen jer ko ni...

Lily @ Mama Iqa said...

sue..cpt update ye..nak tau apsal ko trauma ni

As said...

menakutkan ni.... citer arrrr

Puan Iza said...

sue, takut jer aku baca citer ko nie.....iskh! kalo aku pun sure nangis sue....sanggup tu dia ikut ko blk umah....marah benor nampaknya org tu kan.....tapi, sib baiklah ko tak apa2 sue....

Related Posts with Thumbnails