Followers

Thursday, April 08, 2010

tortilla

ini semua gara2 niza yang telah membuatkan saya terliur nak makan tortilla.. sebelum ni tatau pun kewujudan tortilla ni... kesian kan? hehehehe kali pertama buat ni..agak bjaya, rasa mcm yg kfc punya apa tu twister ke hapa eh... yummeh... thank you niza...

sapa nak try buat sila p cari tortilla ni kat bahagian roti ye..bukan kt sejuk beku tu... cam capati pun ada gak upa tortilla ni... panaskan kejap je klu lama2 nanti keras plak tortilla tu... pastu suka hati nak letak ayam ke hapa..cam saya, saya letak daging burger yg di hiris nipis (ini tipu) pastu gaulkan ngan mayonis + sos masukkan salad/kobis + tomato ... letak atas tortilla kemudian gulung... siap bleh ngap...

selamat mencuba !!!


autopublish

9 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

pepagi ko dah buat aku lapar....hu hu hu....sure sedapkan sue...yelah,kalau buat sendiri nie...suka hati kita jer lah kan nak isi apa kat dalam tu.....bubuh isi dia sampai gemuk2 lagi ler best....letak mayo bebyk...wallah..

thanks sue...ada masa aku boleh try

♥Azie♥ said...

sedapnyer

Ibu Mifzal Arsyad said...

wah.sedapnya..

makcikrehan said...

wahh... harus di coba!

intan izani said...

nampak cam sedap!

nifalnin... said...

sedap... rugi klu x cube... senang, simple,cepat&ngappppp....

Jasfyra said...

setap....
nk wat ar nanti..hihi

Sham Ummi Echa said...

ni kalo laki aku tgk harus dia suh aku buat.. tp cam senang je caranya.. suh cooi wat sndiri jer la.. kekekekke

Puan Iza said...

aku nak try wat gak lah...jap lg aku ym tanya ko yea....hehehe

Related Posts with Thumbnails